jakja83 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har hatt min PS3 koplet til en flatskjerm via HDMI på hybelen min, og der funker den toppers, men jeg har ikke router der, så jeg har den med hjem for å oppdatere software. Jeg har koplet den til 2 forskjellige SD-Skjermer via AV Multi Out og også via kabelen + scart og jeg får ikke no bilde overhodet. Lyden fra PS3en høres normal ut. Hva kan være feil? Er det slik at når jeg har brukt HDMI så velger den å ikke bruke noe annet? Lenke til kommentar
OEH Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Den er da mest trolig satt til hdmi, du må enten bare memorisere rekkefølgen på hva du må trykke for å velge andre utgang signaler eller så kan du alltids laste ned oppdateringer på minnekort og kjøre det i fra det. Lenke til kommentar
mips03 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Slå av PS3. Hold nede på-knappen til du hører "pip" så nullstiller den OS og skjermkort utgang. Står forøvrig i brukermanualen. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hehe, hvordan skulle jeg kunne memorisere det? Manualen ligger på hybelen... Takker, skal teste det.... EDIT: Takker, bukker og neier - det funket fint! Endret 18. februar 2008 av jakja83 Lenke til kommentar
OEH Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Slå av PS3.Hold nede på-knappen til du hører "pip" så nullstiller den OS og skjermkort utgang. Står forøvrig i brukermanualen. Takker forøvrig jeg også, nyttig å vite hvis jeg skulle få behov for det selv. Leste aldri bruksanvisningen, men er kanskje på tide å starte med det Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva har man forum til, dersom man skal lese bruksanvisninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå