curtiis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Vart eier av en r88 37" samsung her om dagen, men prata nettopp med en som syns det va litt kipt at det ikke er kontrastbelegg på de. Ser jo stor forsjell på bærbaren og stasjonær lcd skjermen siden bærbaren har et slik belegg. Noen som har en LCD tv med kontrast belegg, må nu leite litt å se om æ finn en å sammenligne med. Mulig jeg tar feil, men prøver nå å finne ut av det. Endret 18. februar 2008 av curtiis Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Med mindre jeg misforstår hva du mener med kontrastbelegg, så tror jeg m86 / 87 og serien oppover til Samsung har det? De har ihvertfall det beste sortnivået jeg har sett på dagens lcd tv´er. Ulempen er refleksjoner (p.g.a blank skjerm). Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Med mindre jeg misforstår hva du mener med kontrastbelegg, så tror jeg m86 / 87 og serien oppover til Samsung har det? De har ihvertfall det beste sortnivået jeg har sett på dagens lcd tv´er. Ulempen er refleksjoner (p.g.a blank skjerm). Ok, da har han jeg prata med ikke helt skjønt det. Han har en slik tv, han sammenlignet den med den nye bærbaren med blank skjerm. Er ikke akkurat så blank som på bærbaren min, r88 modellen min men er høvelig blank. Forøvrig konge at samsung har garantert tvene sine mot døde pixsler så lenge den er norsk. Over 26" vel å merke. http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdt...skjellen_no.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå