Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) om jeg skal liste emg å gå stille så knekker det veldig mye i føttene mine. hvorfor skjer det? ikke at jeg bruker å liste meg så veldig mye, men jeg lurer bare på hvorfor det knekker så mye. Endret 18. februar 2008 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 drikk mer melk. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det knekker ikke i mine spesielt hvis jeg lister meg, men jeg har generelt løse ledd eller hva enn det heter. Må drive å "knekke" fingrene og nakken hele tiden, merker det litt i føttene også. Men det du beskriver er ikke verken farlig eller unormalt, men tror ikke det kommer til å gå vekk. Jeg husker noen fortalte meg at det var ledd som er litt løse og på en måte "knekker" på plass, og at det hadde noe å gjøre med leddveske og greier, men jeg er ikke helt sikker. Det jeg er sikker på er at det er mange som har det! ^^ Lenke til kommentar
Myou Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Som inc3ption sier... Leddvæske, når du knekker så vil mengden leddvæske minske, og det vil bli lettere å knekke (?). Om det er bra i lengden er jeg ikke sikker på. Nå tenker jeg da på om man hele tiden går å knekker fingre o.l. ofte. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Lyden kommer av at væsken i leddene forflytter seg. Myou; Du trenger ikke å være redd for å "knekke" fingrene, det gjør deg heller godt enn vondt. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Ahh. Oki. Hadde nemlig en venn som sa at dette ikke ville være så bra for leddene i lengden. At de ville bli stive elns, at væsken ville minske. Men oki. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 En ting er sikkert, det høres i alle fall ikke sunt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå