chma Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har satt opp alt riktig med kabler etc, men jeg får ikke kontakt med den Dlink DWL-6000AP. Får ikke konfigurert den, finner den hellerikke i nettverket, men den maskinen med trådløst kort kommer på nett og nettverket, men heller ikke den klarer å finne den via den ipen som det står man skal koble via i dlink sin bruksanvisning. Hvis det er til noe hjelp, den står under en 3com switch som igjen står under en cisco router fra ngt, kan det hjelpe å skru av dhcp i routeren til jeg får satt opp den trådløse boksen? Noen som har noen forslag, eller vet om det er dumt å skru av dhcp? (før jeg setter meg i tlf kø hos ngt) Christian Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det er jo ikke dumt å skru av dhcp. Borsett fra at du da må angi iper. Sikker på at ikke DWL-6000AP saken har fått ip fra dhcpen?. Eller skal den ha blitt konfiguert med en fast ip? test å ping fra 10.0.0.2 og oppover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå