LysDiode Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Nå drar jeg på vinterferie.. Skal dere dra noe sted? Jeg ville helst blitt hjemme Endret 18. februar 2008 av Pilarwiki Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 litt vekke fra dataen skader ikke vettu hehe bare tuller jeg skal være hjemme og slappe av i vinter ferien Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe. Liker best å være hjemme på PC-en eller i nærmeste alpintanlegg. Varingskollen ligger ikke langt unna, det må være Norges beste alpintanlegg for de på snowboard, twintip , telemark.. Altså de som liker triks etc. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Skal være hjemme, blir en del hos dama men skal slappe av og.. Kanskje endre emnetittelen til "hva skal du i vinterferien?" Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sitter på jobb nå, og har igjen en uke til det er ferie. Men da blir det nok å gjøre minst mulig Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Får ikke vinterferie før uka etter påske jeg Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) i vinterferien skal jeg, hmm, jobbe Endret 18. februar 2008 av Tuffey Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde vinterferie forrige uke jeg Den ble tilbragt ved å male tak og vegger på kjøkkenet (søndag, mandag, tirsdag) være råsyk av malinglukt på tirsdagskvelden, se på serier og filmer, shoppe litt og spysjuka torsdag+fredag+lørdag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tilbringer den hos dama i Ålesund (bor selv i Drammen). Hu har ikke ferie nå, så jeg kan sove lenge, stå opp og surfe litt og gå ned å møte henne når hun er ferdig med skolen. Kos ferie for min del. =) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Drar på hytta på onsdag... Disse dagene her blir snowboard, men siden alle retardvennene mine er opptatt blir det vel til at jeg drar på Østfoldbadet i morgen... Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Skal ingenting i ferien, bare spille poker og surfe rundt på nettet. Noen som har tips om noe jeg kan gjøre? Bor rett utenfor Bergen, og kan fint bruke noen hundrelapper på en dag. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 første år uten vinterferie. skal på jobb er jo bare 17!!! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Skal ingenting i ferien, bare spille poker og surfe rundt på nettet.Noen som har tips om noe jeg kan gjøre? Bor rett utenfor Bergen, og kan fint bruke noen hundrelapper på en dag. Siterer deg, siden det var kun å stryke tre ord. Skal til Bergen på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå