DanOve Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) har lan og Wlan på 2 maskiner. de er koblet sammen med LAN og de for internett fra Wlan. dette på grunn av plassering at denne løsningen er valgt. (blir forandret på senere, må trekke MYE kabel for at dette skal fungere) Tingen er at når jeg aktiverer LAN kortet så vil ikke internett fungere. den søker da på LAN etter internett og ikke på Wlan. med en gang jeg deaktiverer LAN så er alt tilbake igjen. er det noe mulighet å tvinge maskinen å gå på Wlan når man skal på nettet? kjører WinXp Pro SP2. Endret 18. februar 2008 av DanOve Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det skal fungere å hente internett på den enes wlan og deretter lage en virtuell bro mellom wlan og lan (nettverk, merk begge og høyreklikk). Da vil du få både deling av internett og annet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ms support til la7dfa.com sin post: support.microsoft.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå