Dinsdale Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nei takk til en haug med Guitar Hero: <Insert old artist>. Ehhh, nå skjønner jeg ikke. Det er jo det hele konseptet handler om. Eller etterlyser du en "Urørt"-versjon? Ja gud forby all kommersialitet. Eller mener du at alle gitarband, eller gitarhelter, som var aktiv før 2005 ikke er interessante? Gitarhelt....Guitar Hero....hmm. Er enig i at alle ikke trenger å komme som et eget spill. Men at de kan legge ut masse til nedlastning er jeg for. Hva med Guitar Hero: Punckrock Edition? Eller Guitar Hero: Classical Guitar Edition. Ungarsk Rhapsody på gitar, det hadde vært noe :-) Lenke til kommentar
tineyoghurt Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ville sagt at Aerosmith hadde funka bedre på Rock Band enn på GH, men det er vel kanskje derfor activison har sikra seg dem? Den sangen som frister mest med Aerosmith måtte vel være Mama Kin Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Nei takk til en haug med Guitar Hero: <Insert old artist>. Ehhh, nå skjønner jeg ikke. Det er jo det hele konseptet handler om. Eller etterlyser du en "Urørt"-versjon? Ja gud forby all kommersialitet. Eller mener du at alle gitarband, eller gitarhelter, som var aktiv før 2005 ikke er interessante? Gitarhelt....Guitar Hero....hmm. Er enig i at alle ikke trenger å komme som et eget spill. Men at de kan legge ut masse til nedlastning er jeg for. Hva med Guitar Hero: Punckrock Edition? Eller Guitar Hero: Classical Guitar Edition. Ungarsk Rhapsody på gitar, det hadde vært noe :-) Hele poenget som jeg og flere andre blir skeptiske til er utviklingen med enkeltband som får egne utgivelser, med cover, plate og medfølgende pris.. Hadde de gitt ut en pakker med banda hadde det vært genialt, men jeg tror dette bare går utover kvaliteten og variasjonen på de mer tradisjonelle utgavene.. Disse melkeseriene skal lages, produseres og promoteres. Noe som tar tid og resursser,, Syntes ideen om forskjellige sjanger utgivelser er god, men utrolig få artister jeg gidder å betale 3-4oo,- eller mer for å få et eget guitar hero spill til. Endret 18. februar 2008 av archongamer Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Mmm, jeg hadde satt mer pris på samme ordning som f.eks. SingStar har... det at man kan plukke ut de sporene man har lyst på ut fra en grei katalog av låter, og bare betale noen få kroner for hver av dem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Actionvision har bekreftet at Guitar Hero: Aerosmith er under utvikling. Les mer :w00t: Tidenes (etter min mening) beste band. Hvilke sanger blir det? Walk This Way er vel selvskreven, om den ikke finnes fra før av. Har aldri hatt noe GH spill før, men dette synes jeg er god nok grunn til å skaffe det. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde heller likt neste GH-spill med forskjellige låter fra forskjellige band. Motorhead, Iron Maden, Metallica, Pink Floyd, Aerosmith, etc. Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er det på PS store man laster ned sangen? Eg finner ikkje den Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg fant den heller ikke :/ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Guitar Hero: Øystein Sunde Tviler på om jeg hadde hatt raske nok fingre til den though Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ha ha, det hadde vært noe. Øystein Sunde på expert. Ser for meg tidvis frustrasjon og smerter i fingrene og armene Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 What the...? Nei. takk. Ellers takk. Vil heller ha et Guitar Hero rollespill i motsetning da. Ja, du veit. Et spill der du LEVER som en gitarstjerne. Der du må spille for maten. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sitar Hero hadde vært noe! Spille Love You To og Norwegian Wood av The Beatles! hehe neida. Men Triangle Hero derimot; EPIC! 'nuff said! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Eller Accordion Hero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg