Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Jeg var hos dama i går, og havnet i senga litt utpå kvelden. Vi har aldri hatt sex før, men i går tok jeg hånda nede i buksa hennes. Jeg kan jo litt om kvinnens kjønnsorgan, men ikke mye. Så jeg tror jeg klarte å finne klitoris (?), hun fikk da en sånn form for rykninger, og hun klemte med på armene med henda noe voldsomt. Hun lagde ingen lyder bortsett fra tung pust. Så prøvde jeg med lenger ned, stakk langefingeren inn i vagina, og gned i skjedeveggen med fingeren. Dere det er litt sånn ruglete. Den svulmet opp, men jeg tror egentlig jeg aldri traff G-punktet. Men jeg tok fingeren inn og ut samtidig som jeg masserte klitoris. Så det jeg lurer på er; Når jeg tok henne på klitoris, så merket jeg jo at hun fikk slike rykninger, jeg økte tempoet litt da, og hun begynte smålig å vri seg og slik. Er dette et godt tegn? Og hva bør jeg gjøre neste gang for å gjøre det enda deiligere for henne? Vi er 14 begge to, snart 15. Takker for svar Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du får rett og slett prøve å spørre og grave litt, spørre om hun liker det. Kan være lett for litt utrente hender å være litt for hardhendt, da kan det gjøre vondt! Husk at hun er ganske følsom der nede Det blir vel ikke siste gangen du gjør dette, så øvelse gjør mester! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 sånt trenger man øvelse får å få til ja, men det viktigste er å prate om det.. spør henne hvordan hun liker det.. hvor hardt du skal gjøre det, etc.. jenter er veldig individuelle på sånt. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Høres jo lovende ut det her, gutt PAss på at du ikke trykker for hardt eller "røsker" for mye i klitoris. Det skal ikke mye til for at det er deilig, bare du treffer riktig Se litt her om G-punktet http://www.videosift.com/video/How-To-Find...a-Womans-G-Spot Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ville hun ikke ha gitt uttrykk for det om jeg var for hardhendt? Jeg vil veldig gjerne ha hjelp til dette, hvordan jeg bør gjøre ting. Takk Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er ikke sikkert at hun klarer å si orntlig i fra når dere begge er så nye til det. Derfor er det viktig at dere kan prate om det og kommuniserer mens dere driver på. Spør henne hvordan hun liker da, hva som føles godt, etc. Prøv litt forskjellig og se hva hun liker best. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Husk at rene hender og klipte negler er et must! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg