Bushnell Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 har asus a7n8x og Promise Ultra133TX2 .. når jeg kobler hardisker til kortet starter ikke windows.. men cd rommen osv funker.. det er da et problem.. det andre er 2x 120 giger jeg ikke finner.. de er partisjoner å brukt en del.. så jeg vet de funker.. jeg finner de i bios.. vertfall en av de for den er secondary prim master eller noe.. men finner den ikke i windows.. ikke en gang partition magic finner den.. å jeg vet den er partisjoner, hva er det jeg kan gjøre? jeg kan love deg det har vert mye mer trøbbel en dette men det er dette som er det største problemet akkurat nå.. og forresten.. setter jeg 120 gigene på kortet starter ikke windowsen igjen.. den bare loader og loader Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 jeg har fått alle hdene til å funke nå.. men begge 120 gigene må ha egen ide kabel.. kobler jeg dem på samme ide kabel kommer ingen av dem opp i windows.. å partition magic finner de heller ikke.. er det mulig att det rett å slett blir for mye gig pr kabel? har ikke prøvd å sett en 120 å en 80 på hver kabel enda.. å det er 80 p kabler. dette gjelder både når jeg setter de på hovedkortet å på ata kontroller kortet Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 ok.. kan prøve det senere.. liker ikke helt flashing av bios.. kjenner et par som har mosa hket sitt av det :-? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Du kan ikke "mose" ett A7N8X med å flashe det. Det har en innebygd recovery funksjon som gjør at du kan rette det opp om noe går galt. -KJ Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har du prøvd med å sette jumperne på diskene til CableSelect? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 nei har ikke prøvd det.. kan prøve det og.. men siden det ikke er så farlig å flashe kommer jeg til å gjøre det når jeg kommer hjem senere i dag.. har ikke tid akkurat nå.. men takker for tipsene Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 etter att jeg har flasha.. skal jeg ta ut bios batteriet for å få resatt cmos? eller trengs ikke det? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Trengs ikke. Bare gå inn i BIOS og velg "Load Setup Defaults." -KJ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 ok.. da er det bare å håpe på det beste å håpe hket overlever kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå