Gå til innhold

merkelige greier

Bushnell

Anbefalte innlegg

har asus a7n8x og Promise Ultra133TX2 .. når jeg kobler hardisker til kortet starter ikke windows.. men cd rommen osv funker.. det er da et problem.. det andre er 2x 120 giger jeg ikke finner.. de er partisjoner å brukt en del.. så jeg vet de funker.. jeg finner de i bios.. vertfall en av de for den er secondary prim master eller noe.. men finner den ikke i windows.. ikke en gang partition magic finner den.. å jeg vet den er partisjoner, hva er det jeg kan gjøre? jeg kan love deg det har vert mye mer trøbbel en dette men det er dette som er det største problemet akkurat nå.. og forresten.. setter jeg 120 gigene på kortet starter ikke windowsen igjen.. den bare loader og loader

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har fått alle hdene til å funke nå.. men begge 120 gigene må ha egen ide kabel.. kobler jeg dem på samme ide kabel kommer ingen av dem opp i windows.. å partition magic finner de heller ikke.. er det mulig att det rett å slett blir for mye gig pr kabel? har ikke prøvd å sett en 120 å en 80 på hver kabel enda.. å det er 80 p kabler. dette gjelder både når jeg setter de på hovedkortet å på ata kontroller kortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...