Gå til innhold

Blu-ray addon i mai 2008 til Xbox 360! (Rykte)


MindTooth

Anbefalte innlegg

Litt bisart å tenke på men OM Ms hadde stappet inn ett HD Dvd drev inn i alle xboxer så tror jeg att krigen mellom BR og HDdvd ikke hadde vært over så finner det litt merkelig i grunn att MS ikke gjorde dette, men da hadde nok prisen på en 360 in the first place vært atskillig dyrere ved release.

 

Tror nok att hvis det kommer en BR spiller fra MS så blir denne ekstern ved neste korsvei så kommer nok MS å bruke BR spiller i en fremtidig ny konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åja, nå er jeg med. men om Microsoft konverterer om til Blu-ray, er jeg nok pent nødt til å kjøpe en. Eller da skal jeg nok gladelig kjøpe en :) Lagringskapasiteten er jo enorm, blir jo gigantisk suksess tror nå jeg da.

 

Project Offset/Alan Wake på Blu-ray -> :dribble: More goodies.

 

Alan Wake? Film? Såvidt jeg veit så skal uansett BR spilleren bare ta filmer.

Lenke til kommentar
Litt bisart å tenke på men OM Ms hadde stappet inn ett HD Dvd drev inn i alle xboxer så tror jeg att krigen mellom BR og HDdvd ikke hadde vært over så finner det litt merkelig i grunn att MS ikke gjorde dette, men da hadde nok prisen på en 360 in the first place vært atskillig dyrere ved release.

Og headset med aktiv støyreduksjon var bundlet :tease:

Lenke til kommentar
Nå er Lost Oddysey på 4 dvd`er. Det er irriternde når det strengt tatt ikke trenger å være slik. Det blir som å gå tilbake til den tiden da man byttet disketter.

 

Men noen stor issue er det ikke.

Det er så minimalt med aktuell irritasjon at det ikke er ett reelt problem.

 

Ingen føler økt blodtrykk av å reise seg opp fra sofaen hver tiende time for å bytte DVD plate.Det er nemlig ca 10 timer spilletid på hver DVD.

 

Det at det ikke hadde trengt å vært slik er en ting, men det at det nå er sånn er en annen.

Lenke til kommentar
Nei. Vis de begyner å lage spill til BR så skal jeg aldri mer røre en xbox igjen

 

Nja... jeg vet ikke helt. Skjønner selvsagt poenget ditt med at mange som har Xbox ikke vil kunne spille blu-ray plater, men spillene kunne jo gis ut i 2 versjoner? En versjon på Blu-ray disc og en annen versjon på 3-4 DVD plater? Altså identisk spill bare at den ene versjonen krevde skifting av DVDer med jevne mellomrom, mens den andre kunne kjøres uavbrutt på samme platen hele spillet igjennom.

 

Hvis de i tillegg kunne tilby folk å kjøre blu-ray versjonen fra sin eksterne Blu-ray spiller så har jo alle vi som sitter med en DVD-Xbox idag muligheten til å oppgradere xboxen ved å kjøpe blu-ray add-on. I så fall ser jeg ikke noe problem med å la store xbox spill ligge på blu-ray disker.

 

Men om det fysisk lar seg gjøre er jo en annen sak - jeg tviler på at MS kommer til å gå til dette skrittet, det eneste jeg sier er at om de gjør det så er det måten de velger å gjøre det på som vil avgjøre om jeg fordømmer dem for det eller ikke. Klart at hvis det plutselig begynner å dukke opp masse Blu-ray spill som kun finnes i blu-ray format og som man ha intern blu-ray spiller for å spille, da blir jeg også forbanna.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Da kan de vel stappe mer snacks inn på plata om dette skjer. Farcry 2 50 square miles terrain enyone? :new_woot:

Nei. Vis de begyner å lage spill til BR så skal jeg aldri mer røre en xbox igjen

 

 

Kommer nok ikke til å skje, er nok bare PS3 som kommer til å kjøre sinsyke høyoppløste texturer som ellers hadde spist opp en dvd plate. Ah lenge leve Sony's geniale maskin.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Tviler på at vi får se det i mai.. om vi får se det i det hele tatt... Ja, krigen er over... Men, trenger folk egentlig ett Blu-ray add-on til 360? isåfall kommer det vel såpass sent at de som vil ha det likevell har kjøpt seg en egen blu-ray spiller..`? Tror ikke MS vil krype til korset med een gang.. De vil nok først begynne å pushe på litt nedlastbare filmer osv..

 

Om de bare hadde hatt større HDD til en fornuftigere pris så hadde det vært kjempefint.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...