Heggen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Da er tiden kommet for at jeg skal velge meg en utdanning, en utdanning som jeg håper vil gjøre meg attraktiv på jobbmarkedet, gi meg en relativt god lønn når jeg har skaffet meg jobb, og en jobb som jeg også "liker" litt, en som jeg i allefall klarer meg med. Jeg har sett meg ut eksportmarkedsføring som en svært fristende studieretning, jeg tenker på å gå3 år i Bodø eller Ålesund, og fortsette to år til etterpå om jeg liker det svært godt. Jeg lurer egentlig bare på om det er noen andre som går/har gått det, og om hva deres tanker og meninger om studieretningen er. Er det mange ledige jobber innenfor dette "feltet", er det vansklige fag, dårlig betalt i eventuelle nye jobber, eller er det en god studieretning og velge? Er veldig usikker, men selv tror jeg studieretningen er bra, inneholder: -Språk -Salg -Økonomi. Erfaringer, meninger? Lenke til kommentar
Fernando Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da er tiden kommet for at jeg skal velge meg en utdanning, en utdanning som jeg håper vil gjøre meg attraktiv på jobbmarkedet, gi meg en relativt god lønn når jeg har skaffet meg jobb, og en jobb som jeg også "liker" litt, en som jeg i allefall klarer meg med. Jeg har sett meg ut eksportmarkedsføring som en svært fristende studieretning, jeg tenker på å gå3 år i Bodø eller Ålesund, og fortsette to år til etterpå om jeg liker det svært godt. Jeg lurer egentlig bare på om det er noen andre som går/har gått det, og om hva deres tanker og meninger om studieretningen er. Er det mange ledige jobber innenfor dette "feltet", er det vansklige fag, dårlig betalt i eventuelle nye jobber, eller er det en god studieretning og velge? Er veldig usikker, men selv tror jeg studieretningen er bra, inneholder: -Språk -Salg -Økonomi. Erfaringer, meninger? Ser at du ikke har fått noe svar, og at det er lenge siden du postet spørsmålet.....Lurer litt på om det ble slik at du studerte eksportmarkedsføring? Er nå i samme situasjon som deg, og synes eksportmarkedsføring i Ålesund eller Bødø virker meget spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå