Traadstarter Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ja, dere husker dem vel? De 16 UFOene som fulgte etter et meksikansk fly. Er det beviser for at det var utenomjordiske? Eller finnes det naturlige forklaringer? http://www.youtube.com/watch?v=I97miIH4Gno...feature=related Endret 18. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kan du legge inn en link til artikler som omhandler saken for oss som aldri har hørt om dette før? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja, dere husker dem vel? De 16 UFOene som fulgte etter et meksikansk fly. Er det beviser for at det var utenomjordiske? Eller finnes det naturlige forklaringer? Desperat etter motbeviser siden du ikke kan finne noen selv? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=I97miIH4Gno...feature=related Her er linken. Se hele Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Er jo ingen som helst tvil at det der er UFOer, men er morro hvordan automatisk ufo = aliens edit: venter nå enda på den pressekonferansen som vi vistnok måtte forberede oss på at regjeringen i usa skulle holde... Endret 18. februar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er jo ingen som helst tvil at det der er UFOer, men er morro hvordan automatisk ufo = aliens edit: venter nå enda på den pressekonferansen som vi vistnok måtte forberede oss på at regjeringen i usa skulle holde... Den informasjonen får du ikke høre før de blir satt i såpass "sjakk" at de ikke har noe valg. F.eks at flere og flere regjeringer står frem som Mexico gjorde, eller at en president med folkets beste som målsetting. (Selv om det nok ikke er presidenten som er sjef over dette her..) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Pøh, det faktum at det ikke finnes noen konkrete bevis på dette er bevis nok for meg på at det bare er bull shit. En konspirasjon av denne størrelsen vil innebære at såpass mange folk vet om det at det er umulig at det ikke oppstår en lekasje en plass. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Disclosure is very close. The Americans need to prepare themselves blahblahblah... Bare jeg som synes dette minner veldig om Jehovas Vitner og andre religiøse evangelister? Og angående denne Steven Greer. Selv i UFO-miljøene blir han jo sett på som en gjøk! Reportedly plagiarizes the UFO work of others and sells as his own, sells do-it-yourself ET contact kits - now you too can steer in extraterrestrial spacecraft with a flashlight and never record them just like Doc Greer does. Made claims of contacting extraterrestrials through meditation. Claimed that U.S. military forces attacked a Colorado ET base inside a mountain using nerve gas, no evidence to back claim. Had dinner with CIA Director and spun tale of having briefed CIA Director about ETs for hours. Hosted press conference with credible UFO witnesses on Capitol Hill - ruined it and his own credibility by selling the work of others with his name on it and using bogus witnesses. Allegeldy attempted to charge Washington State MUFON members $2500.00 each to demonstrate how he can vector in UFOs - Greer got to choose the location and the time...mmmmmm. SEE: Doc Greer Sells The Truth, Greer: UFOlogy's Own Worst Enemy, CSETI, Greer's claim of military attacking ET underground base with nerve gas, and a refutation of Greer's claims of having briefed the CIA on UFOs. Det finnes faktisk seriøse UFO-forskere som prøver å finne ut hva disse fenomenene er, og det er så utrolig synd at disse blir satt i skyggen av fjompenisser som DP. Endret 18. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ler meg ihjel kvar gong eg ser noe om ufo'er... de har blitt observert i mange tiår... og pressen har skrevet om ufoer i mange tiår.. og vi har MANGE "ufo" forskere i verden.. men ikke en sjel som klarer å komme med klare beviser på at dette er ufoer fra en annen planet... det er som å tro på gud.. vi har bøker og skrifter om han , og folk ser ham, men ingen som kan legge frem et eneste bevis ... jeg kommer til å le helve veien til perleporten om dette ufo snakket Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Enig med toatzy. Media prøver desperat å få amerikanerne til å tro på dette. Tross alt sier 90% der borte at de tror på det. Her er en fake video. Kan ikke være så vanskelig å lage slike, så hvorfor vises det på TV? Endret 18. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tross alt sier 90% der borte at de tror på det. Vil gjerne se en kilde til dette, for det nekter jeg å tro på Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 den videoen du linka til så var det noen å 30% som trodde på ufoer og slikt... Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 34 % av voksne amerikanere tror på UFOer mener jeg det var. Jeg tror på dette, men hvorfor det vet jeg ikke helt. Jeg har vel alltid vert interessert i sånt. Jeg har aldri opplevd eller sett noen UFO selv, men mener bestemt at når det Mexikanske militæret står frem offentlig på den måten der så må det ligge litt mer bak det enn at vi bare skal føye det til siden som vi vanligvis gjør. Ang. DP så syns jeg han har dratt spøken _LITT_ langt dersom det kun er spøk og fanteri. Og ikke kom her å si at militæret la ut dette som en spøk.. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er mest trolig bare amerikanerne som tester noen nye fly... Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er mest trolig bare amerikanerne som tester noen nye fly... Logisk at de tester flyene over Mexico? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Logisk at de tester flyene over Mexico? Finner det ekstremt mye mer logisk enn at disse alienene som tydligvis ikke vil at vi skal vite om dem driver å flyr rundt i hytt å pine å lar seg bli tatt bilde av... Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Logisk at de tester flyene over Mexico? Finner det ekstremt mye mer logisk enn at disse alienene som tydligvis ikke vil at vi skal vite om dem driver å flyr rundt i hytt å pine å lar seg bli tatt bilde av... Ingen som har sagt at de ikke vil la seg legge merke til De har jo vist seg for NASA enormt mange ganger (supposively). Dette blir jo bare synsing fra deg Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 De har jo vist seg for NASA enormt mange ganger (supposively). Å du sier jeg synses... Så hvis de ikke har noe i mot å bli oppdaget hvorfor viser de seg da bare for nasa? Er tross alt ikke værre enn å parkere tallerknen sin på taket i en stor by så vet hele verden om dem Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 De har jo vist seg for NASA enormt mange ganger (supposively). Å du sier jeg synses... Så hvis de ikke har noe i mot å bli oppdaget hvorfor viser de seg da bare for nasa? Er tross alt ikke værre enn å parkere tallerknen sin på taket i en stor by så vet hele verden om dem Ikke synsing når de er filmet da Grunnen til at eg skriver supposively er fordi jeg ikke kan garantere at det er aliens som flyr rundt. Så hvorfor skulle de parkere tallerkenen på en bygning og vise seg for hele verden? Det at de viser seg for NASA betyr ikke at de er oppmerksomhetskåte, men bare at de vil vise seg der. Kanskje som en advarsel? Hva vet vel jeg På samme måte kan du se at mange dyr viser sitt nærvær i et territorium for å advare andre om å holde seg tildels unna og ikke finne på noe tull. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 kanskje det var kulelyn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå