Sigurd26 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har tatt opp litt film med et Canon MV4i-kamera med ELP modus. Den filmen som er tatt opp i ELP-modus får jeg ikke overført til PCen. Noen forslag til hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Egentlig nei. Men hvis du er Reodor Felgen kan du koble kameraet til en annen opptaker (et annet kamera, DV-deck el.) som har video-inn. Og på denne opptakeren kan du ta opp fra den opprinnelige tapen på Standard Play. Når det er sagt regner jeg med at du har lært at det ikke er noe sjakktrekk å bruke ELP. Spar deg for LP også for den saks skyld. Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg brukte ikke ELP noe mer etter at jeg ikke fikk det over på PCen... Jeg prøvde også å ta opp via skjermkortet mitt som i følge boksen skal støtte video inn. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=913126 men har ikke fått det til enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå