tc47 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hei, kjøpte en PSP i dag siden jeg har ps3 hjemme og har hørt mye om remote play og andre ting som psp kan gjøre med ps3.. men jeg fikk ikke USB kabel med så hvordan skal jeg da bruke remote play eller bruke psp til å styre ps3.. også er det jo at jeg har FW 3.71 akkurat nå, og har ikke oppdatert ennå da jeg er usikker på homebrew og sånt, så går det greit å oppdatere til nyeste FW og etter det tenke på custom/homebrew? har lyst å se en liste over hva PSP kan brukes for med tanke over ps3. tusen takk Lenke til kommentar
OEH Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Remote play funker trådløst, kan ikke huske at jeg trengte usb kabel. Du kan da bruke psp'en til å se på filmer (som er lagret på hdd'en på ps3), starte ps3'en hvis du er ute å reiser etc. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du må bruke USB-kabel den første gangen, for å få registrert PSP'en på PS3. USB-kabel må du jo alltids bruke for å overføre filer. Fulgte det ikke med PS3'en? Remote Play virker fint med custom firmware, jeg bruker 3.80M33 nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Du må bruke USB-kabel den første gangen, for å få registrert PSP'en på PS3. USB-kabel må du jo alltids bruke for å overføre filer. Fulgte det ikke med PS3'en?Remote Play virker fint med custom firmware, jeg bruker 3.80M33 nå. åja selvfølgelig. den som fulgte med ps3 takk! men jeg har ikke tenkt å bruke custom firmware enda, bare vil at det går an å gjøre det når som helst.. så kan jeg da oppdatere til nyeste firmware nå, eller er det ikke mulig enda å få custom med den nyesete? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tror du må ha nyere PSP-firmware for å få remote play til å virke mot PS3 med 2.10. Tror ikke jeg fikk det til med FW 3.73 på PSP ihvertfall. Det står mere om hvilke muligheter du har for custom fw i tråden for oppgradering/custom firmware. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dark AleX lanserer stort sett cfw nesten samtidig med Sonys offisielle oppdateringer for tiden. Noen unntak selvfølgelig... Siste offisielle fw er såvidt jeg vet 3.90, og siste cfw er 3.90 M33-2. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 men hva er det første jeg må gjøre da for å få custom firmware? oppgrade firmware på psp eller laste ned noen tidligere custom firmware? som sagt, har jeg FW 3.71 nå... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det meste du trenger å vite står i denne tråden. Med den firmwaren du har er du nødt til å bruke 'Pandoras batteri', da må du enten kjøpe et ferdig eller få hjelp av en som har en PSP med CFW til å lage det til deg. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Advarsel, snikreklame: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12393266 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå