Gå til innhold

Hvilken videre utdanning passer for meg?

mihcaoj

Anbefalte innlegg

Er nå rukket og blitt 20 år og har på denne tiden rukket både militæret, folkehøyskole og 1/2 år på økonomi. Det jeg sitter igjen med nå etter å ha prøvd økonomi 1/2 år er at dette absolutt ikke er noe for meg, men føler nå jeg har funnet ut at det som interesserer meg rett og slett er TRENING og KOSTHOLD. Er ikke fan av tall og utregninger, og ser strengt tatt ikke hvorfor det er en del av "ernæringsfysiologistudiet", men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.

Hvilke andre studier kan jeg ta hvor trening og/eller kosthold/helse er sentralt? håper virkelig noen har mer greie på dette enn meg, og at jeg kan velge noe som er interessant for meg.

-> Studieplass har veldig lite å si, det viktigste er at jeg kan finne noe som er interessant å studere og at jeg ikke bare blir sittende å lese, lese og atter lese ting jeg egentlig ikke har interesse for. Ellers er jeg en aktiv, sosial gutt som liker å henge med venner og trene.. Føler også jeg er en omsorgsperson, men noen lærer tror jeg aldri jeg kunne blitt.

Mulig det er noen her inne som har begynt/fullført på noe studier lignende det jeg ser etter som kunne tenke seg å dele erfaringer? enten via posten her, PM, facebook, msn?

MvH Joachim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...