DrefDaN Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg har dette hovekortet: Asus P4PE/L/GD 478/533, 333DDR og vurderer å gå til innkjøp av dette skjermkortet: Sapphire Radeon 9700PRO AIW 128MB DDR men har fått mine tvil da jeg tror kortet ikke vil passe i mitt hovedkort. Lurer på om Heatpipe'n som er på skjerkortet vil komme i veien for minne-slottene på hovedkortet ? . Noen som kan gi et innspill på dette ? Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Det er ikke heatpipe på 9700 pro, dessuten er vel minneslotene over agp porten som på andre kort? Lenke til kommentar
DrefDaN Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 det stemmer det. hadde glemt å tilføye at det gjaldt Ultimate kortet: http://www.sapphiretech.com/vga/9700proult.asp Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg antar at det skal gå bra. Har ikke hørt at dette i skal være et problem i det hele tatt. Men det hadde vært fint hvis du hadde postet en link til hovedkortet ditt, for å lete selv gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå