Gå til innhold

Bildekritikk av to vidt forskjellige bilder

tOmma-

Anbefalte innlegg

Jeje - to nye bilder som jeg vil ha vurdert av forumfolket :) Det ene av fabrikken ble tatt for mange måneder siden, mens det andre ble tatt nylig. Ris og ros, takk :thumbup:

post-64175-1203295570_thumb.jpg

post-64175-1203295593_thumb.jpg

Vil også legge til at disse ikke er redigert i PS på noen måte, samt at jeg har brukt lange lukkertider for å oppnå den effekten på røyken fra pipene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fabrikker er fine motiver! Er det noen andre steder du kan fotografere den fra, f eks nærmere og uten kraftlinjer i forgrunnen? Det ble litt mye nå, man får liksom ikke tak i de fine detaljene. Hadde det ikke vært for den til en hver tid overhengende terrortrusselen, kunne du sikkert komme inn på området og fotografert litt også.

Det andre bildet gir litt kjedelig helhetsinntrykk. Ved nærmere ettersyn er det ganske fint akkurat rundt vannflaten der, med lysene fra byen i bakgrunnen. Tror det ville blitt fint hvis du hadde valgt et liggende format og tatt vekk en god del over og under. Ville hatt med litt mer over enn under vannet. Det er forresten en slags svart firkant i nederste venstre hjørne, den ville jeg i allefell klonet eller croppet vekk.

-si

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...