theboss22 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei. Jeg å en kompis har tenkt oss en tur til gran canaria nå snart. Men brodern til kompisen hadde også lyst å være med. han er 16 år!. Jeg har jo ikke noe i mot å ha han med og ikke foreldrene heller. er ikke det det går på. Men hva sier de på reise selskapet? Er det noen aldergrenser for å ha med oss en "mindre årig". Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 To vokse og et barn går vel som regel det.(?) (om dere er 18) Familiepakke. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 To vokse og et barn går vel som regel det.(?) (om dere er 18) Familiepakke. ja. det var et raskt svar gitt.. hehe.. Men må ikke ha noe godkjennelses papirer fra foreldre osv? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror nok ikke man trenger godkjennelse fra foreldre, men kan ikke si meg 100% sikker. Nå tror jeg 16- åringer betaler voksenbiletter, så det blir vel på en måte tre voksne. Uansett, det går under nok under familie. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror nok ikke man trenger godkjennelse fra foreldre, men kan ikke si meg 100% sikker. Nå tror jeg 16- åringer betaler voksenbiletter, så det blir vel på en måte tre voksne. Uansett, det går under nok under familie. Har funnet ut at hvis personen er under 18 år må man ha underskirvelse fra foresatte.. Men ellers går det jo som en familietur.. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå