stigkors Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Så det var et inlegg som lignet men-men.. Jeg har HW-moddet mitt 9500 som er rødt og har minne i L-form, bare så det er ute av verden.. Etter mye aber for å få bildet på skjermen, kom endelig tiden for å flashe bios. Jeg flashet med hercules 97npherc.bin ved hjelp av atiflah. Så kom hælvete.. en av to ting skjedde ved hver eneste reboot. Enten stopper den ved lasting en stund for så å severe windows i 16 farger med beskjed om at 9700 har skylden, eller så hender det en skjelden gang at jeg får riktig bildet, men da henger det seg før ett minutt har passert. Jeg har nå lastet inn den gamle biosen igjen og ting funker som det gjorde før all jobben.. Også de samme kjipe resultatene i 3dmark.. Hva pokker er galt? har catalyst 3.1 installert Takknemmelig for all hjelp Lenke til kommentar
yoyofish Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Modda akkurat kortet til en kompis. Først innstalerte jeg driverne under XP oppstarten (found new hardware osv.). Så brukte jeg RivaTuner for å modde kortet. Alt funka fint etter reboot osv. Men så funka ikke TV-ut, fordi hele driverpakken ikke var innstalert. Innstalerte derfor driverpakken (med software og det hele) og da krasja det. Etter mye om og men så fikk vi loada XP og avinnstalert. Innstalerte alt på nytt deretter og alt funka fint. Så mitt råd er, avinnstaler alle drivere, reboot, innstaler driverne på nytt, og bruk deretter RivaTuner for å modde kortet. Dette kan du finne her http://www.guru3d.com/rivatuner/ og mer info om selve moddinga her http://www.guru3d.com/comments.php?id=1090&category=1 Håper dette hjelper deg. Mvh Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Men greia er liksom at jeg ikke bruker rivatuner, jeg har flyttet motstanden.. og med ny bios skal man ikke behøve å bruke rivatuner Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Men greia er liksom at jeg ikke bruker rivatuner, jeg har flyttet motstanden.. og med ny bios skal man ikke behøve å bruke rivatuner Flash på nytt med flashrom istedet for atiflash. Har hørt at det har hjulpet hos mange! Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 ok, jeg kan prøve dette. Hvor kan jeg få tak i dette programmet? Er det forresten noen som vet resultatet av å ikke ha kontakt mellom punktene i det hele tatt? (der hvor motstanden sitter) stig Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 off jeg gir opp.. Noen som vil kjøpe kortet? send en email [email protected] det er rødt og har minne i L-form så det er sagt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå