Mountain Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tenkte plutselig tilbake på gode gamle Playstation minner, så kom jeg til å tenke på et veldig interessant spill jeg spilte for en del år siden, på PSX. Men jeg var ikke god i engelsk på den tiden, så jeg sleit med spillet. Leter etter navnet på dette spillet, håper noen har hørt om det. Det jeg husker er at mannen vi spiller våkner på rommet sitt, han er trollmann og er ganske sikker på han hadde røde klær , du styrer han ned trappen, du kan gå innom kokken på kjøkkenet i slottet, biblioteket og utenfor i hagen, kom ikke lenger en det. Har heller ikke anelse hva spillet egentlig gikk ut på. Er evig takknemlig til de som vet eller finner ut hva spillet heter, klarer ikke finne noe jeg. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det heter så meget som Discworld. Utrolig vanskelig spill, men var uansett fabelaktig. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Tusen, tusen takk. ! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Håper virkelig Discworld kommer på PSN etterhvert, eller så blir jeg nødt til å kjøpe det. PAL utgaven er visstnok ganske sjelden. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde pal-utgaven for 10-11 år siden, men bytta det dessverre bort. Noe jeg har angra på siden. Spillet gikk for 700 kroner på qxl for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå