aDms Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 580W Hiper type R PSU Gainward 8800 GTS 512 MB Q6600 2.4 gHz 2 x Samsung 500 GB SATA2 Noen ganger når jeg starter PCen får jeg svart skjerm ved oppstart (blinker i standby mode) og må restarte pcen et tilfeldig antall ganger (varierer fra 1 - 10 ganger), før skjermbildet kommer som normalt igjen. Ellers fungerer PCen utmerket i Vista og de fleste spill, kun når jeg restarter eller evt. slår av/på pcen vil svartskjermenproblemet gjenoppstå. Noen ganger booter alt untatt skjermkortet (windows loader), andre ganger henger den mens alle vifter/HDDs går, noen ganger piper hovedkortet, men får skjermbildet igjen ved å restarte x antall ganger. Ellers kan jeg nevne at PCI-X 6pins er montert i grafikkortet, 24 pins ATX i HKet og 4 pins i CPU kontakten (skal optimalt være 8, men 4 fungerer). Vet at PSUen min har 2 12+V linjer, hvorav 12v2 er dedikert til CPUen (18 A), og 12v1 hvor PCI-X kontakten går, og er felles med de andre komponentene (20 A, 240W + 10A fra 12v2, totalt 360W) Så jeg tror at kortet får nok strøm.... Har prøvd å oppdatere BIOS uten at det hjalp. Lenke til kommentar
companyofheroes15 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hei du har noe lignende problem her og men for å si det sånn har ikke peiling på hva det er xD blir litt frustrert:( noen som kan hjelpe oss ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå