Gå til innhold

Praetorians, Langedal. Et kort og greit svar på hvorfor!!!!

Anbefalte innlegg

He he. Ja som jeg sikkert har sagt tidligere så ER Praetorians noe unikt.

Jeg vil faktisk fortelle deg min lille "Ble forelsket i Praetorians :woot: " fortelling.

Det begynte med en artikkel i det gamle Incite PC Games :lol: (Nå PCG :shrug: ).

Der leste jeg en artikkel om spillet og ble forelsket, ja jeg mener forelsket. (Ikke like trofast som Angelina Jolie) (BIMBO) Etter artikkelen var ferdig lest, slo jeg øyeblikkelig på dataen og og koblet meg til Internett. Jeg la i vei og søket Praetorians. Jeg lastet ned utallige bilder (har over 300 forskjellige nå) og over tretti dokumenter. Jeg printet ut dokumentene og la meg i et oppfylt badekar og leste. Jeg ble trollbundet. Fram den dagen (I Mai 2002) Har jeg vært fast med et Praetorians søk annehver dag. Du kan forresten tenke deg hvor ille deg var for meg, da den hersens Release datoen ble flyttet i august i fjor til en gang i 2003. Iallefall så har det seg slik. og for øyeblikket gleder jeg meg faktisk ikke bare til Praetorians, men også til: Rise of Nations, Warrior Kings: Battles, The War of The Ring og ikke minst, men størst (etter Praetorians) så kommer vår nydelige film.... Atter en Konge ( :lol: Ringenes Herre :lol: )! (Har selvfølgelig lest boka).!

Så som du sikkert skjønner så dreier ikke HELE livet mitt om Praetorians, men også om :woot: Ringenes Herre :woot: . he he...

Så vis du leser mailen, Plis svar så jeg vet det........

www.warlordclan.angelcities.com

(WarLord)_ZeZar

LOTR og Praetorians FOREVER!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...