Skognissa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg så på en video en venn av meg linket, Først lo jeg ganske høyt, men etter å ha søkt på dem på diverse sider, fant jeg noen bilder som var ganske ekle. Skal ikke linke til det, dere kan jo søke selv. Hvis dere har funnet noen ekle bilder, er jeg den eneste som synes at goregrind-bandet Last Days of Humanity går litt over streken? Få høre meninger Endret 17. februar 2008 av Skognissa Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Var det meningen at stemmen skulle etterligne en støvsuger? Lenke til kommentar
Skognissa Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Var det meningen at stemmen skulle etterligne en støvsuger? Vel, det er jo slik han synger Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hvis det er så forferdelig grusomt, trenger du jo ikke å se, eller höre på det. Problem solved. Endret 18. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå