Kajac Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei Er det bare meg, eller er skyggen fra bilen i Burnout Paradise liksom litt hakkete? Det varierer fra bil til bil. Skal det være slik? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg syns flere spill har veldig stygge skygger, spesielt Devil May Cry 4. Virker som det er mye lavere "oppløsning" på skygger og de blir veldig kantete og nærmest flimrer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sikkert bare noen shadowmaps som enten er for dårlig, eller som ikke er er lastet skikkelig. Har vært et problem i noen år i enkelte spill. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Fant disse bildene på nettet som viser hva jeg mener: Skal det være slik/er dette et vanlig syn? Det er naturligvis mye enklere å se det hvis bildet er i bevegelse. Det er snakk om en Xbox 360 btw. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 ingen som vet noe om dette? Sikkert bare noen shadowmaps som enten er for dårlig, eller som ikke er er lastet skikkelig. Har vært et problem i noen år i enkelte spill. Men du kan prøve å renske cachen til spillet og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) hvordan gjør man det? edit: Det hjalp ikke. Uansett, ser ut til å være et problem på spill til alle platformer. Ser det bla. i Trackmania United på PC. Endret 19. februar 2008 av kajac Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er nok ikke et problem. Kvaliteten på skygger er ofte det spillutviklere nedgraderer for å få bedre ytelse i spillet. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Slik som ansiktsskyggene i Mass Effect, stygtttt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er vel rett og slett oppløsningen på shadow mappet som er for lite, omtrent på samme måte som om man har et lavoppløslig tekstur og blåser opp, så ser man pixlene som ser veldig firkantet og hakkete ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå