Ronny#1 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor ble tråden min stengt? Min tråd Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fordi det er en egen tråd du kan spørre akkurat sånne spørsmål i: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Har du i det hele tatt trykket på linken til Deila? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hadde du klikket på linken i posten under så fikk du svaret... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Vi har en egen sticky for; hva melodien/sangen heter Vennligst bruk den. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 SORRY SORRY; så ikke at det var en link i farta......er jo så jævli masse rare regler og modifiseringer på disse forumene, at man må jo bo innpå her for å få med seg alle latterlige regler og dritt :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Endret 17. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei, uten at det har noe å si ( da jeg og alle andre moderatorer hadde gjort akkurat det samme ) vil jeg først legge til at jeg ikke er den som stengte tråden din. Forklaringen er at det her på diskusjon.no i musikkategorien finnes en sticky ( en tråd festet øverst i en kategori, disse skal alltid leses før det postes i kategorien ) som omhander spørsmål om navn på sanger. Denne tråden er 3.5 år gammel med nesten 20 000 poster, og om hvert spørsmål om en sang hadde hatt sin egen tråd hadde den kategorien ikke vært annet enn slike tråder. Derfor er det vanlig praksis at alle nye tråder med spørsmål som din enten blir slått sammen med stickytråden eller stengt med referanse til den. Det en moderator har i denne situasjonen har glemt er å legge til en post som forklarer dette. EDIT: Wow, raske svar det ble gitt her en sen søndagskveld. Da jeg åpnet tråden var den tom. Endret 17. februar 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg