Gå til innhold

Må jeg kjøpe BC 2 ganger om jeg her to accounter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som emnetittelen sier.. Må jeg kjøpe BC 2 ganger om jeg her to accounter? Eller får jeg burning crusade på alle mine accounter?

Ja, det må du.

 

Dette er akkurat samme som :

 

"Hvis jeg har 2 biler, må jeg fylle bensin/diesel på begge for at de skal gå, eller kan jeg bare fylle på den ene? "

 

MVH Espen Fevåg :)

Endret av EspenFe
Lenke til kommentar

Jeg synes uansett det var et spydig svar på et seriøst spørsmål...

 

Ekspansjonspakken har ingen monthly fee, så det er jo derfor ikke like opplagt at man trenger 2 stk TBC keys. Det kunne jo tenkes at TBC feks fungerte som et hvilken som helst offline singleplayer spill, hvor man kan installere samme spill på flere maskinger (med samme key).

Lenke til kommentar
"Hvis jeg har 2 biler, må jeg fylle bensin/diesel på begge for at de skal gå, eller kan jeg bare fylle på den ene? "

 

Dårlig eksempel!

 

Fyll bensin/diesel på en av dem, og tau den andre! Det kan du riktignok ikke gjøre med WoW dog >.<

 

Skal man være så spesifik kan ikke en bil gå heller, den kjører ;)

Lenke til kommentar
Ekspansjonspakken har ingen monthly fee, så det er jo derfor ikke like opplagt at man trenger 2 stk TBC keys. Det kunne jo tenkes at TBC feks fungerte som et hvilken som helst offline singleplayer spill, hvor man kan installere samme spill på flere maskinger (med samme key).

 

Nei, det kan i grunnen ikke tolkes slik. Da hadde bare en person i Europa trengt å kjøpe expansion....

Lenke til kommentar
Ekspansjonspakken har ingen monthly fee, så det er jo derfor ikke like opplagt at man trenger 2 stk TBC keys. Det kunne jo tenkes at TBC feks fungerte som et hvilken som helst offline singleplayer spill, hvor man kan installere samme spill på flere maskinger (med samme key).

 

Nei, det kan i grunnen ikke tolkes slik. Da hadde bare en person i Europa trengt å kjøpe expansion....

 

og det hadde vært penger tapt for blizzard...

Lenke til kommentar
Jeg kvitter meg med den stasjonære PC-en og har handlet ny bærbar. Da går det fint å avinstallere på stasjonær og installere på den bærbare? Trenger ikke handle nytt spill?

 

Ja, det går greit. Det er tross alt accounten din det er registrert på. Ellers ville du ikke kunne ha spilt på andre pcer som har wow.

Endret av Septimus
Lenke til kommentar
Ekspansjonspakken har ingen monthly fee, så det er jo derfor ikke like opplagt at man trenger 2 stk TBC keys. Det kunne jo tenkes at TBC feks fungerte som et hvilken som helst offline singleplayer spill, hvor man kan installere samme spill på flere maskinger (med samme key).

 

Nei, det kan i grunnen ikke tolkes slik. Da hadde bare en person i Europa trengt å kjøpe expansion....

 

Ja, på samme måte som hvilket som helst PC-spill som kun krever en key for å aktiveres (ingen online account, verifisering etc). Selv om bransjen har problemer med piratkopiering, finnes det fortsatt et par eksempler på denne typen spill, hvor det faktisk er flere enn en person i hele Europa som kjøper det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...