aurstad Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Var ute en tur ikveld og fikk knipset noen bilder.. Bildene er tatt med et Nikon D50 med kit linse. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg likte veldig godt det første bildet. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ditto. Meget pent, spesielt på thumbnailen. Litt vel mye støy, ellers topp Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Tror jeg glemte å sette ISO, så den valgte automatisk.. derfor støyen.. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Første bildet var stilig, veldig bra stemning på det. Litt støy osv, men fint oppsett og farge på bildet :-) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tror jeg glemte å sette ISO, så den valgte automatisk.. derfor støyen.. Hadde du satt ISO=100, så hadde du ikke klart å holde kamera støtt nok. Skal du ta ISO100 i sånt lys så trenger du stativ Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Tror jeg glemte å sette ISO, så den valgte automatisk.. derfor støyen.. Hadde du satt ISO=100, så hadde du ikke klart å holde kamera støtt nok. Skal du ta ISO100 i sånt lys så trenger du stativ Brukte stativ på alle bildene Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jaja. Hender jeg glemmer å skru av IS. Shit happens. Det øverste bildet var i alle fall superstilig. Glemte å si det Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg likte det første bildet, men det er ikke perfekt. Det er for mye støy. Gatelysene er litt for oransje. Har du stativ? I slike situasjoner ville jeg forsøkt å sette sammen en HDR i photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå