Gå til innhold

Bytte ps2? Ebgames

Jaudu

Anbefalte innlegg

Er det sånn at det går ann og bytte inn ps2 og mange spill og få penga rett i hånda på Ebgames/gamestop? Eller få nye spill til en annen konsoll for det?

isåfall betaler de godt for den? har ca 20 spill og en silver ps2 m 2 kontroller. kan jeg få rundt 1000kr for den?

ville helst hatt over 1500kr

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det sånn at det går ann og bytte inn ps2 og mange spill og få penga rett i hånda på Ebgames/gamestop? Eller få nye spill til en annen konsoll for det?

isåfall betaler de godt for den? har ca 20 spill og en silver ps2 m 2 kontroller. kan jeg få rundt 1000kr for den?

Du får svært lite for selve maskina da de fleste butikkene har hauger med dem.

Hva du får for spillene er veldig avhengi i hvor gamle de er etc.

Men for maskina og 20 spill så får du nok over prisen du nevner.

Lenke til kommentar

Snakket med EB games om det samme. De betaler kun 200,- for PS2 maskina, og prisene for spill kan variere fra 5,- og opp til 150,- pr spill, helt avhengig av hvilken tittel og hvor gammelt spillet er.

Edit. Slik jeg forstod det, så kan du bestemme selv om du vill ha cash, eller trekke beløpet de tilbyr fra prisen på hva du måtte ønske å kjøpe istedet.

Endret av HappyHerb
Lenke til kommentar
Noen som har noen formening om hvem man får mest igjen for hos Game / Spiderman eller EBGames? :hmm:
Jeg solgte nettopp Socom: Combined Assault for 200,- på EBGames. Synes det var en bra pris, men jeg undersøkte på Game først. Game ville gitt 220 ellerno for det, men de ville ikke ta det inn fordi det var for ripete.

En våt klut gjør underverker.... :)

På den annen side nektet EBGames å ta inn WarHawk til PS3 fordi jeg ikke ville selge med headset'et som fulgte med.

(EBGames ville fresten gi lusne 15,- og 20,- for kvalitetsspillene Splinter Cell 1 og 2 :roll: Beholdt dem...)

Tror nok det avhenger av hvor mange de har av det samme spillet fra før, og hvor gammelt det er, etc. Tror ikke det er stor forskjell.

Lenke til kommentar
Off-topic:

Vil anbefale deg og selle på finn.no..

eg solgte men ps3 [ gamleste verson ], 1 kontroll,dansematte og 10 spill for 1.300,- inkl. frakt..

Det var mye skrivefeil i den settningen. Jeg håper for din del, at "PS3"en også var en skrivefeil, og at du virkelig ikke har solgt den,samt 10 spill for 1300,-

Lenke til kommentar

har disse spillene jeg skal selge da: tror jeg dropper og selge maskina

har et gamecube spill:

Zelda twilight princess

resten ps2:

Need for speed carbon og most wanted

tekken 4

007: russia with love og everything or nothing

fifa 06

Noen som vet hvor mye jeg sånn ca vil få for disse spilla hos Ebgames`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...