huldal Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg kjøpte en projektor med fjernkontroll. Fjernkontrollen virket ikke og jeg kontaktet selger. Her fikk jeg et reklamasjonsnummer og en adresse jeg skulle sende fjernkontrollen til (en annen bedrift en selgeren). Etter 2 uker ante jeg ugler i mosen siden ny fjernkontroll ikke hadde dukket opp. Da jeg kontaktet selger opplyste han meg at jeg hadde fått feil adresse, men at opprinnelig mottaker hadde fått fjernkontrollen (dette i følge reklamasjonsnummeret). Jeg fekk da tlf nr til dette firmaet; som jeg nå har ringt. De sier at reklamasjonsnummeret jeg har fått ikke samsvarer med produktet jeg har sendt inn, i tillegg var reklamasjonsnummeret brukt lenge før jeg kjøpte projektoren. De hadde heller ikke mottatt noen fjernkontroll fra meg. Jeg har også kontaktet "firmaet" som jeg feilsendte fjernkontrollen til; de sier at de sender produkter/pakker de får i retur hvis de ikke inneholder de rette reklamasjonpapirene. Så i dette tilfellet burde jeg fått fjernkontrollen i retur etter 1 uke, siden den var godt merket både på pakke og papir. Så det siste jeg har gjort nå er å sende en mail til "selger" hvor jeg krever og få tilsendt ny fjernkontroll siden den "defekte" er borte i posten. Hvilke rettigheter har jeg? Projektoren fungerer utmerket uten kontroll, men det er tungvidt til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå