Atlesen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hallo.. Som topic sier, hva psser for meg? Jeg er altså 13 år, og blir snart 14.. Jeg liker egentlig ganske mye.. Folk sier jeg er ganske sterk, og kan ta i litt.. Liker å ha det ryddig. Er ganske hyggelig. Kan samarbeide. Er en bensinstasjon ganske nerme her,er det noe lurt? Tjener man bra til å være sommerjobb? Ellers er det vel matbutikker,byggmakker, og forskjellige ting rundt om kring her.. Noen som har tips? Å gå med avis osv er nok ikke aktuelt.. Trenger penger, pga forskjellige hobbyer.. Har et tips om sagbruk,men er det en stor sjangs for å få noe der? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ta en titt på: www.nav.no www.deltidsjobb.no www.zett.no Ligger mange der Lenke til kommentar
turbz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Som en 13åring er det ikke mange jobber du kan utføre Jobbe på bensinstasjon tror jeg bare du kan drite i... De trenger å være gamle nok til å selge røyk (18). Mitt tips kommunen eller noe i den duren. De har kanskje noen småjobber du kan utføre Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Prior pleier også å ta imot yngre folk til sommerjobbing. Kanskje kjedelig å stå og kaste kyllinger i esker langs et samlebånd, men et sted må man starte også Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Når du er så ung så er den største reelle sjansen din å få jobb via. venner eller familie. Hjelpe til i butikken til en slektning, hjelpe din onkel å bygge garasje, noe sånt noe! Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Når du har litt for mange hobbyer du ikke vil slutte med, må du jo få opp litt ekstra... Men noen som har forslag? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Å gå med avis osv er nok ikke aktuelt.. Tror det å gå med avis er det eneste alternativet, om du ikke som sagt har venner/bekjente som kan gi deg en jobb. Vet ikke om det er en fornøyelsespark, dyrehage etc i nærheten av deg? Allikevel som 13/14 tjener du svært dårlig nesten uansett Endret 20. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå