vStyle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 For å starte med, er jeg er 100 % nabb når det kommer til overklokking. Det jeg vil vite er om det er mulig å overklokke denne prosessoren, og til hvor mye? Hørt noe om en sperre på noen Intel CPU'er. Har en Intel® Pentium® D 820 Dual Core (2.80GHz,800MHz,2x1MB). HK er ukjent.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja, det går ann og overklokke den prossesoren, men hvor masse kommer ann på flere ting, men blant annet HK og om prosssoren er fra en god batch. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Okei, takk. Men jeg tenkte ikke å overklokke ekstremt.. til omtrent 3.2 eller noe. Hvordan gjøres det egentlig? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du må gå inn i BIOS og justere FSB. Men anbefaler deg å lese noen guider om overklokking først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) For å starte med, er jeg er 100 % nabb når det kommer til overklokking. Det jeg vil vite er om det er mulig å overklokke denne prosessoren, og til hvor mye? Hørt noe om en sperre på noen Intel CPU'er. Har en Intel® Pentium® D 820 Dual Core (2.80GHz,800MHz,2x1MB). HK er ukjent.. Har en slik cpu liggende i en skuff et sted, og de er ganske gode klokkere, men de trenger god luftkjøling, det er tross alt dobbeltkjerne basert på P4 vi snakker om, det er mildt sagt varem greier. Nå har jeg ikke testet cpuen min enda, men ifølge flere tester og reviews på nettet skal de klare ca. 3,6-4Ghz stabilt med god luftkjøling. Jeg kommer nok til og teste min på søndagen, så da finner jeg ut hvor langt min går... Endret 20. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå