Super_Glue Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Driver å knoter med å få installert Skype på min S730. KObler meg/dvs S730 på wlanet mitt, og går på downloadsidene til Skype. Der kab jeg velge to alt for nedlasting av Skype 2.2 for windows mobil eller Smartphone.. Når jeg trykker på "download" får jeg følgende feilmeling. -Denne filen kan ikke vises på emheten. Tar da og laster ned .cab filen og legger denne på minnekortet mitt. Får da medidng om a filen ikke kunne insalleres. Har også prøvd å legget skype på hovedminne, men får samm error. Noen med erfaring? Lenke til kommentar
stapperud Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Driver å knoter med å få installert Skype på min S730. KObler meg/dvs S730 på wlanet mitt, og går på downloadsidene til Skype. Der kab jeg velge to alt for nedlasting av Skype 2.2 for windows mobil eller Smartphone.. Når jeg trykker på "download" får jeg følgende feilmeling. -Denne filen kan ikke vises på emheten. Tar da og laster ned .cab filen og legger denne på minnekortet mitt. Får da medidng om a filen ikke kunne insalleres. Har også prøvd å legget skype på hovedminne, men får samm error. Noen med erfaring? Heisann. Dette fikk jeg faktisk lagt inn på min egen 730 i dag. Download Skype for your Smartphone er fila du skal bruke. Sett USB kabeln i telefonen. Last ned fila til pc og installer denne på pcn din. Etter at dette er gjort så starter den å legge den inn på telefonen. Funker helt fint. Lykke til. Lenke til kommentar
Super_Glue Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Driver å knoter med å få installert Skype på min S730. KObler meg/dvs S730 på wlanet mitt, og går på downloadsidene til Skype. Der kab jeg velge to alt for nedlasting av Skype 2.2 for windows mobil eller Smartphone.. Når jeg trykker på "download" får jeg følgende feilmeling. -Denne filen kan ikke vises på emheten. Tar da og laster ned .cab filen og legger denne på minnekortet mitt. Får da medidng om a filen ikke kunne insalleres. Har også prøvd å legget skype på hovedminne, men får samm error. Noen med erfaring? Heisann. Dette fikk jeg faktisk lagt inn på min egen 730 i dag. Download Skype for your Smartphone er fila du skal bruke. Sett USB kabeln i telefonen. Last ned fila til pc og installer denne på pcn din. Etter at dette er gjort så starter den å legge den inn på telefonen. Funker helt fint. Lykke til. Hurra, funket veldig bra. Litt grøtete skype to skype, men vannvittig bra kvalitet skype smartphone - mobil egypt (og billig) Lenke til kommentar
aSurfer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det funket å laste ned og installere Skype for Smartphone til min S730. Jeg prøvde først å installere Skype for Windows Mobile, men det virket ikke. Skype for Smartphone fungerer bra, men har foreløpig kun klart å snakke med høyttalende funksjon. Dette fører til at de jeg ringer til hører sitt eget ekko. tj Driver å knoter med å få installert Skype på min S730. KObler meg/dvs S730 på wlanet mitt, og går på downloadsidene til Skype. Der kab jeg velge to alt for nedlasting av Skype 2.2 for windows mobil eller Smartphone.. Når jeg trykker på "download" får jeg følgende feilmeling. -Denne filen kan ikke vises på emheten. Tar da og laster ned .cab filen og legger denne på minnekortet mitt. Får da medidng om a filen ikke kunne insalleres. Har også prøvd å legget skype på hovedminne, men får samm error. Noen med erfaring? Lenke til kommentar
staff Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har en htc s710, innstalering av skype gikk helt fint med den pc,en jeg har windows xp. på men det gikk ikke på den med vista på. fikk å det problemet at skype skrur seg på høyttaler funksjon, har ikke handsfree til den så jeg lurer på om samme problemet er der viss man bruker handsfree? Lenke til kommentar
Skrapelodd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har S730 sjølv, og tenkte på å legge Skype innpå mobilen.Har gjort som andre har gjort her(lasta ned og installert på PCen), men den begynne ikkje å legge inn på mobilen. Må eg ha det synkroniseringsprogrammet som fulgte med i pakken? For det får eg ikkje lasta ned. Stoppar på 99%, og får feilmelding! Kan ikkje ta det her, men er det sånn at Skype blir lagt innpå via Active Sync eller noke sånt? EDIT: Fekk det til! Men får beskjed om at det ikkje er nok minne til å starte det! Har lukkka alt anna. Nokon som har ei kjapp løysning på å øke minnet? Finst det ei løysning? Endret 29. desember 2008 av Skrapelodd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå