Atald Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jepp, det tar tid. Mye tid med mindre du trener svært godt, og har veldig godt kosthold. Endret 11. mars 2008 av Atald Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har begynt å trene mer, og spiser mye mer frukt nå enn før. Dessverre har jeg ikke noe eget kostholdsprogram, så det er vanskelig for meg å spise noe spesielt sunnere. Ja, jeg vet at det bare er å lage et kostholdprogram, men jeg skjønner meg ikke på sånne greier. Dessuten er det ikke alltid vi har de varene jeg trenger i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva om man KUN trener Latissumus Dorsi og brystmuskler + magemuskler? Tar det lang tid å trene LD og Bryst slik som det?Det er tull å bare trene lats/pecs. Tren hele kroppen du, så slipper du å bli skadet før du er halvveis til målet ditt. Jeg har begynt å trene mer, og spiser mye mer frukt nå enn før. Dessverre har jeg ikke noe eget kostholdsprogram, så det er vanskelig for meg å spise noe spesielt sunnere. Ja, jeg vet at det bare er å lage et kostholdprogram, men jeg skjønner meg ikke på sånne greier. Dessuten er det ikke alltid vi har de varene jeg trenger i kjøleskapet.Du blir ikke stor av frukt og grønnsaker, og du blir ikke stor uten å planlegge kostholdet. Spis mer rent kjøtt (+fugl), fet fisk og egg også, og spis MYE MER så blir du større. Men det tar fremdeles en del tid. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det som er viktig når du skal bygge er å få i seg proteiner, som sagt over her, så er generelt alt som er av dyr proteinrikt...fortrekker kylling best selv ligger du i kcl overskudd så vokser du, hvis ikke blir du mindre.... Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det proteiner som er viktigst? Eller hva burde jeg skaffe meg mest? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Protein er viktigst ja, siden det er det som er muskler (grovt sett) og kreves for å bygge muskler (grovt sett). Fett (sunt fett, f.eks. fra fiskeoljer (omega 3 ) ) og karbohydrater er også viktige, selv om forekomsten av karbohydrater bør minkes hos de fleste av oss. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ikke la alt fokuset komme på proteiner. Det gjorde jeg selv når jeg begynte og det fikk meg såsi ingen vei. Foksuer på å ligge i kallori overskudd! Da skal jeg love du får massevis av fremgang. Spis det du kommer over, spis spis spis. Om du legger på det litt fett så kan du ta et hardkjør på deff like før sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå