Gå til innhold

Mulig å få slik kropp?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg bare lurer på om hvem som helst har mulighet til å få en slik kropp:

77767893.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193A242DD909DF1BD4B5550C4F5D49BC0D7A55A1E4F32AD3138

Ikke misforstå, men jeg ønsker bare å ha meg et mål. Jeg må derfor vite om jeg faktisk har mulighet for å få en slik kroppsbygning før jeg begynner hard-kjøret.

Har dere forresten noen tips i hvilke øvelser jeg burde bruke etc? Jeg er vel en slags nybegynner, men jeg har trent på treningssenter 2 ganger pr uke siden oktober. Jeg har som mål å planlegge minst 3 ganger i uka + fotballtrening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på spørsmålet ditt er JA. Alle kan få en slik kropp. Noen ganger varierer det med tanke på gener og slikt, men dette påvirker bare tiden det tar for å få en slik kropp.

For det første må du begynne med kardio trening, altså løping, sykling, roing, spinning osv. (eller fotball i Ronaldo sitt tilfelle). Dette for å få ned fettprosenten slik at musklene blir synligere. Dette hjelper det cirka 0 hvis du ikke har en skikkelig DIETT. Det vil si at du må begynne å spise riktig, og rett og slett bruker mer kalorier i løpet av en dag enn det du inntar via maten. Du må begynne å telle kaloriene.

Så må du trene styrke i tillegg..........

FUCK IT, gå inn her og les deg fram på diskusjonsforumet. Ekke verre enn det. Jeg kunne skrevet flere sider men gidder ikke så du får lese der. :)

Endret av sull
Lenke til kommentar

Tusen takk for det optimistiske svaret :)

Flere innlegg?

EDIT: Etter et treningsrunde på studioet, har jeg tenkt litt: Er det bra for kroppen hvis jeg trener på treningstudio annenhverdag, og løper de andre annenhverdagene? f.eks.

Mandag: Studio

Tirsdag: løpe

Onsdag: studio

Torsdag: løpe

etc...

Endret av dtnet
Lenke til kommentar

hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker :p

jaja, la meg gjette du er 15 år og har lyst til å bli som han fordi jentene i klassen din digger Ronaldo?` :innocent:

med nok trening så kan så og si alle få en bra kropp, men som sagt synker alt ned til gener etterhvert, men kanskje ikke så akutelt i dette tilfellet....

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker :p

jaja, la meg gjette du er 15 år og har lyst til å bli som han fordi jentene i klassen din digger Ronaldo?` :innocent:

med nok trening så kan så og si alle få en bra kropp, men som sagt synker alt ned til gener etterhvert, men kanskje ikke så akutelt i dette tilfellet....

I tillegg til bra kropp har jo Ronaldo også et pent fjes, berømmelse og en haug med penger.

Lenke til kommentar

Det er serratus anterior

250px-Serratus_anterior.png

Men må vel strengt tatt si meg enig i at han nok kunne gjort litt mer ut av kroppen sin, f.eks. mer definert mage.

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar

Det er serratus anterior

250px-Serratus_anterior.png

Men må vel strengt tatt si meg enig i at han nok kunne gjort litt mer ut av kroppen sin, f.eks. mer definert mage.

nei litt lengre ned :p ser ut som advanced kjærlighetshåndtak :p

Lenke til kommentar

Det er serratus anterior

Tror han tenker på "utvekstene" nede ved hoftekammene?

onTopic: Bruker du et år med dedikert kosthold og trening så har du en slik kropp :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...