Gå til innhold

Mulig å få slik kropp?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg bare lurer på om hvem som helst har mulighet til å få en slik kropp:

77767893.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF193A242DD909DF1BD4B5550C4F5D49BC0D7A55A1E4F32AD3138

Ikke misforstå, men jeg ønsker bare å ha meg et mål. Jeg må derfor vite om jeg faktisk har mulighet for å få en slik kroppsbygning før jeg begynner hard-kjøret.

Har dere forresten noen tips i hvilke øvelser jeg burde bruke etc? Jeg er vel en slags nybegynner, men jeg har trent på treningssenter 2 ganger pr uke siden oktober. Jeg har som mål å planlegge minst 3 ganger i uka + fotballtrening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på spørsmålet ditt er JA. Alle kan få en slik kropp. Noen ganger varierer det med tanke på gener og slikt, men dette påvirker bare tiden det tar for å få en slik kropp.

For det første må du begynne med kardio trening, altså løping, sykling, roing, spinning osv. (eller fotball i Ronaldo sitt tilfelle). Dette for å få ned fettprosenten slik at musklene blir synligere. Dette hjelper det cirka 0 hvis du ikke har en skikkelig DIETT. Det vil si at du må begynne å spise riktig, og rett og slett bruker mer kalorier i løpet av en dag enn det du inntar via maten. Du må begynne å telle kaloriene.

Så må du trene styrke i tillegg..........

FUCK IT, gå inn her og les deg fram på diskusjonsforumet. Ekke verre enn det. Jeg kunne skrevet flere sider men gidder ikke så du får lese der. :)

Endret av sull
Lenke til kommentar

Tusen takk for det optimistiske svaret :)

Flere innlegg?

EDIT: Etter et treningsrunde på studioet, har jeg tenkt litt: Er det bra for kroppen hvis jeg trener på treningstudio annenhverdag, og løper de andre annenhverdagene? f.eks.

Mandag: Studio

Tirsdag: løpe

Onsdag: studio

Torsdag: løpe

etc...

Endret av dtnet
Lenke til kommentar