Stiftemaskin312 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei alle sammen. Jeg bare lurer på om hvem som helst har mulighet til å få en slik kropp: Ikke misforstå, men jeg ønsker bare å ha meg et mål. Jeg må derfor vite om jeg faktisk har mulighet for å få en slik kroppsbygning før jeg begynner hard-kjøret. Har dere forresten noen tips i hvilke øvelser jeg burde bruke etc? Jeg er vel en slags nybegynner, men jeg har trent på treningssenter 2 ganger pr uke siden oktober. Jeg har som mål å planlegge minst 3 ganger i uka + fotballtrening. Lenke til kommentar
sull Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Svaret på spørsmålet ditt er JA. Alle kan få en slik kropp. Noen ganger varierer det med tanke på gener og slikt, men dette påvirker bare tiden det tar for å få en slik kropp. For det første må du begynne med kardio trening, altså løping, sykling, roing, spinning osv. (eller fotball i Ronaldo sitt tilfelle). Dette for å få ned fettprosenten slik at musklene blir synligere. Dette hjelper det cirka 0 hvis du ikke har en skikkelig DIETT. Det vil si at du må begynne å spise riktig, og rett og slett bruker mer kalorier i løpet av en dag enn det du inntar via maten. Du må begynne å telle kaloriene. Så må du trene styrke i tillegg.......... FUCK IT, gå inn her og les deg fram på diskusjonsforumet. Ekke verre enn det. Jeg kunne skrevet flere sider men gidder ikke så du får lese der. Endret 17. februar 2008 av sull Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Tusen takk for det optimistiske svaret Flere innlegg? EDIT: Etter et treningsrunde på studioet, har jeg tenkt litt: Er det bra for kroppen hvis jeg trener på treningstudio annenhverdag, og løper de andre annenhverdagene? f.eks. Mandag: Studio Tirsdag: løpe Onsdag: studio Torsdag: løpe etc... Endret 17. februar 2008 av dtnet Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker jaja, la meg gjette du er 15 år og har lyst til å bli som han fordi jentene i klassen din digger Ronaldo?` med nok trening så kan så og si alle få en bra kropp, men som sagt synker alt ned til gener etterhvert, men kanskje ikke så akutelt i dette tilfellet.... Endret 18. februar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker jaja, la meg gjette du er 15 år og har lyst til å bli som han fordi jentene i klassen din digger Ronaldo?` med nok trening så kan så og si alle få en bra kropp, men som sagt synker alt ned til gener etterhvert, men kanskje ikke så akutelt i dette tilfellet.... I tillegg til bra kropp har jo Ronaldo også et pent fjes, berømmelse og en haug med penger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Alle friske personer skal kunne klare å oppnå en slik kropp ganske lett. For noen vil det ta lengre tid enn andre, men gjør man ting riktig er det oppnåelig iløpet av 1 år med skikkelig trening. Forutsatt at han ikke har alt for mye fett som må bort. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker Det er serratus anterior Men må vel strengt tatt si meg enig i at han nok kunne gjort litt mer ut av kroppen sin, f.eks. mer definert mage. Endret 18. februar 2008 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker Det er serratus anterior Men må vel strengt tatt si meg enig i at han nok kunne gjort litt mer ut av kroppen sin, f.eks. mer definert mage. nei litt lengre ned ser ut som advanced kjærlighetshåndtak Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hmm, etter min mening har han ett rart bygget skjelettm hva er de greine som stikker ut under latsa? V formen slutter liksom der, pga no som ser ut som valker Det er serratus anterior Tror han tenker på "utvekstene" nede ved hoftekammene? onTopic: Bruker du et år med dedikert kosthold og trening så har du en slik kropp Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Er vel heller obliques det der ja. I tillegg til å ikke være heeelt deffa. Endret 18. februar 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
sull Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jepp det er obliques. Derfor jeg ikke trener så altfor mye pushups med rotasjon for jeg vil ikke ha så store obliques, ser bare stygt ut. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jepp det er obliques. Derfor jeg ikke trener så altfor mye pushups med rotasjon for jeg vil ikke ha så store obliques, ser bare stygt ut.situps med rotasjon, mener du? Lenke til kommentar
sull Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jepp det er obliques. Derfor jeg ikke trener så altfor mye pushups med rotasjon for jeg vil ikke ha så store obliques, ser bare stygt ut.situps med rotasjon, mener du? ja faen, hehe, var det jeg mente Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Med hard, målrettet trening og kosthold er det der oppnåelig på ganske kort tid Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Hvor mange dager burde jeg trene pr uke, og når på dagen burde jeg trene? Jeg går på skole fra 0800-1500, så derfor får jeg ikke tid å trene i den perioden (untatt på fridager og ferier) Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Siden du ikke har trent så mye vekter før (siden oktober) er det passe med en to-tresplitt eller 2-3xfullkroppsprogram. Du vil uansett gå raskt opp i vekter siden du er i startgropen. Husk teknikken (og alt det det innebærer)... Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Personlig synes jeg ikke han har noe spesielt fin kropp, mange som har finere. Som nevnt tidligere her så synes jeg siden av magen var absolutt ufint. Ser ut som han har en stor svust på siden av magen. V-formen blir fraværende slik som han er. Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, da har jeg bestemt meg for å ikke få så mye muskler på siden av mage-regionen. Hvor mange dager burde jeg trene i uka for å få bra nok trening til å få en slik V-formet overkropp på kortest mulig tid? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Litt av et mål du har satt deg. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva om man KUN trener Latissumus Dorsi og brystmuskler + magemuskler? Tar det lang tid å trene LD og Bryst slik som det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå