Cater Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei. Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg trenger en løsning for å kunne kjøre "stretched mode" over 2x3 eller 2x4 skjermer. Jeg har i dag et Matrox QID PCIe kort som kjører 4 skjermer (1600x1200 via DVI). Skjermene står ved siden av hverandre. Jeg ønsker nå å kunne ha en rad skjermer over disse, og bruke en aplikasjon over hele flaten, altså ikke selvstendige aplikasjoner på de forskjellige skjermene. Dette er til kontorbruk, tekst og bilder 2D. PC-en har bare ett PCIe spor så jeg trenger muligens en ny?? Forslag til løsning mottas med takk. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da kan jeg tenke meg tre alternativer: 1. Du kjøper deg to pci grafik kort (forutsatt at du har to slike spor ledige) PCI grafikkort i prisguiden 2. Kjøpe deg fire Dural head 2 go digital som støtter opp til 1920 x 1200 nå. 3. Du kan kjøpe deg et nyt hovedkort med to pci-e kontakter og kjøpe et skjermkort til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå