warpig Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) nlight 323 er allerede posta og tilogmed mindre rica enn den du posta:P:P (eclipsen er også dobbeltposta) Sannsynligvis er vel jeg ekstremt slapp og ute av funksjon til å finne den, men jeg greier altså ikke å finne mer enn én Eclipse. Endret 19. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg blingsa, proben så ut som en eclipse når jeg raste forbi uten å trykke på thumbnailen . her kommer en skikkelig lekkerbisken Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Den der er jo ikke annet en herlig da! Åsså de fete rims'a! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj! Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj! Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj :sick: Audi R8 faktsisk Endret 21. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
warpig Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj! Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj!Æsj :sick: Audi R8 faktsisk Det der er jo en "mule", eller testbil som vi nok ville kalt det på norsk. Her er f.eks. Bmws svar på oppgaven: http://images.leftlanenews.com/content/1-2...z6-z8-spied.jpg Den trenger med andre ord ikke å ha noe å gjøre med den ferdige produktsjonsmodellen. R8 har f.eks. ikke slike baklykter (baklykt?) som på bildet, noe du garantert vet. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ikke mye ifra i allefall... Lenke til kommentar
warpig Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ikke mye ifra i allefall... Nei, ikke veldig mye. Baken er uforandret, bortsett fra at det på produksjonsmodellen ikke er ulakerte fangere og man har valgt å fjerne den svære røde plastdingsen. Altså ser det ikke ut som om lyktene er "sammensveisa" mer. Se her for sammenligning: http://www.webwombat.com.au/motoring/image...di-r8-1-big.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå