Rexbatov Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei. Jeg har ikke funnet en sånn tråd så jeg lager en rett og slett selv. Her kan du spørre om alt som inngår fotball. Overganer, statestikker osv. Da åpner jeg med et spørsmål: Canizares ble sparket av Valencia, vet noen hvor han spiller nå? Det samme med Albelda. (Ikke misforstå og tro det er en quiz) Håper på godt svar! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Canizares er kontraktsløs for tiden. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Da kan jeg sparke i gang diskusjonen igjen! Bruker fotballspillere de samme draktene for hver kamp gjennom sesongen, eller blir de byttet ut etter hver kamp? Tenker på de mer proffesjonelle ligaene. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Takk for svar Olum, hva med Albelda? Da kan jeg sparke i gang diskusjonen igjen! Bruker fotballspillere de samme draktene for hver kamp gjennom sesongen, eller blir de byttet ut etter hver kamp? Tenker på de mer proffesjonelle ligaene. De bruker de samme drakt-nummrene gjenom hele sesongen, men i spesiele tilfeller kan de byttet drakt numre. (F. eks Rooney fra 8 - 10) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Takk for svar Olum, hva med Albelda? Da kan jeg sparke i gang diskusjonen igjen! Bruker fotballspillere de samme draktene for hver kamp gjennom sesongen, eller blir de byttet ut etter hver kamp? Tenker på de mer proffesjonelle ligaene. De bruker de samme drakt-nummrene gjenom hele sesongen, men i spesiele tilfeller kan de byttet drakt numre. (F. eks Rooney fra 8 - 10) Tror han tenkte på selve draktene, til det svarer jeg at du nok bruker de samme, hvertfall stort sett, men at de kanskje bytter de etter større kamper da de bytter de med de andre på det andre laget eller kaster de på tribunen. Både Albelda og Canzares er kontraktløse, Canizares kan være på vei til MLS Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hehe, jeg misforstod litt. De fleste bør vite at du ikke bytter drakt nummre til hver kamp. Er ikke Canizares 39 år eller noe? Endret 18. februar 2008 av Chauz Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Han er 38 år. Han vil vel sikre sin økonomiske framtid med et par år i MLS som Beckham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå