RedChilli Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei. Sliter med det trådløse nettverket hjemme hos meg. Problemet er som følger: Det er ikke alle programmer som kan oppnå tilgang til internett. For eksempel, jeg skriver denne posten i IE, mens med Opera og Firefox kan jeg ikke engang opprette kontakt med siden. Anti-virusprogrammet kan oppdateres men Adobe Photoshop CS3 ikke finner noe internett. Et annet eksempel er at jeg kan spille online via Steam (f.eks Team Fortress 2) men kan ikke finne noe connection via Neverwinter Nights 2. For 2 måneder siden funket alt fint med maskinen min, men etter at jeg kom tilbake fra den 2måneds-perioden jeg var borte så har plutselig disse "begrensningene" dukket opp. Jeg har de nyeste driverne til alt og bruker Windows XP. Er det noen som har noe tips som kan hjelpe meg? Jeg skulle tro at jeg kunne fikse noe tilgang til porter i routeren men dessverre har jeg ikke snøring på hvordan jeg skal gjøre dette. All hjelp mottas med takk! Endret 18. februar 2008 av RedChilli Lenke til kommentar
RedChilli Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Er det ingen som kan hjelpe meg? Dette begynner å bli litt kritisk for meg. Om det er noe mer dere vil vite om maskinvare o.l. bare spør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå