Euklid Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det har man. Foreslår at vi nå bare sier lørdag med værforbehold, så folk kan planlegge. Noen forslag til tidspunkt/oppmøtested/rute? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 I mangel på andre forslag: er Torgallmenningen kl 13:00 et greit alternativ? Da burde de som har hatt en hard fredag kveld ha klart å komme seg opp, samtidig som de som hele dagen ikke har gått. To naturlige retninger; utover Nordnes gjennom snirklete smug, forbi universitetsbygninger, kirker etc., eller oppover mot Fløibanen i alle smågatene (unnskyld, smauene) der. Andre forslag mer enn velkomne. Yr.no melder opphold i hele morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skulle vært med, men skal på konsert i Oslo i helgen. Super timing ._. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skulle vært med, men skal på konsert i Oslo i helgen. Super timing ._. ...og eg må jobbe Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Synd Anfall, vi kan jo håpe at det blir såpass suksess at det er verdt å gjenta? Petteram – er du opptatt hele dagen, eller hjelper det med en liten justering av tidspunkt? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dersom været holder seg er det god mulig jeg slenger meg på! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Synd Anfall, vi kan jo håpe at det blir såpass suksess at det er verdt å gjenta? Petteram – er du opptatt hele dagen, eller hjelper det med en liten justering av tidspunkt? Søndag har jeg ingen planer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Synd Anfall, vi kan jo håpe at det blir såpass suksess at det er verdt å gjenta? Håper og tror det Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Dersom været holder seg er det god mulig jeg slenger meg på! Glimrende! Meldt opphold hele dagen i morgen, så det ordner seg nok. Søndag har jeg ingen planer.... Det har dessverre regnet – yr.no sier «kraftig regn». Sender en PM ila kvelden med telefonnummeret mitt til de som har sagt seg interesserte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 hmmm... Jeg har ikke noe å gjøre i helgen. Kanskje dette hadde vært en god ide Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg synes i alle fall det er en god idé om du blir med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Torgallmenningen i morgen klokken 1300 it is then. Hvordan skal vi finne hverandre? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Secret handshake! Eventuelt se etter en med Pentax-kamera, sort kamerasekk, brun jakke og blå jeans. Om ingen naturlige peker seg ut er det bare å ringe meg – sender som sagt telefonnummer senere i kveld. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Om jeg finner ut at jeg kommer inn er jeg en 188 høy gutt med skjegg, kort hår og rød jakke. Torgallmenningen er ganske stor, så heller si ved den blå stein? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det burde jeg nok ha spesifisert, ja. Blå stein er stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ååå! Jeg og vil! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du skal kjøre over fjellet i morra, du. Det er nok av fotomuligheter der. Angrer som pokker på at jeg glemte å lade batteriet før jeg kjørte over i går. Det er rett og slett fantastisk vakkert der nå. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Du skal kjøre over fjellet i morra, du. Det er nok av fotomuligheter der. Angrer som pokker på at jeg glemte å lade batteriet før jeg kjørte over i går. Det er rett og slett fantastisk vakkert der nå. Er høstfargene kommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Men vi har en konsert å nå, blir liksom ikke tid til stopp annen hver kilometer. "Oi, der var en fin foss, kan du stoppe litt?" "Se der var *blablabla*". Jeg blir bare mer og mer glad i naturen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg tror desverre jeg må melde avbud i dag. Verker mer enn vanlig i leddene og da er ikke det å vandre rundt og ta bilder en spesielt god ide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå