arnold_layne Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis jeg er hjemme på det aktuelle tidspunktet er jeg med. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 *rekke opp hånd* Er hjemme fra 15. til 25. mai og fra 03. juli og utover. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 er med hvis jeg tilfeldigvis ikke er på ferie Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg kunne tenkt meg å ha vært med! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg stiller gjerne opp på ett treff. Studio er en fin tanke, men jeg er mer for modell utendørs. Bergen er jo en fantastisk by å ta bilder i! Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg er gjerne med om det passer med tid og sted;) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kjører til bergen neste mandag, altså den 29. og drar ned igjen den 2. Juli. Noen interesserte? Blir nok ikke med på en heldagstur, siden jeg ikke skal være i bergen så lenge, men kan være med på en liten tur. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som er interessert i et treff litt utpå høsten? f.eks. 5 eller 6 september? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Bjarte og jeg har såvidt diskutert om en havørnsafari i Telavåg kunne vært noe. Vi skal sjekke litt og komme tilbake med mer info senere. Håper denne linken funker: http://www.bt.no/webtv/?id=19001 Endret 17. august 2009 av Petteram Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som er interessert i et treff litt utpå høsten? f.eks. 5 eller 6 september? Har ingen planer for den helgen pr i dag. Bjarte og jeg har såvidt diskutert om en havørnsafari i Telavåg kunne vært noe. Det kunne absolutt vært noe. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 8 sider uten et eneste treff? Snedig. Jeg har ingen store planer for helgen, og burde ta flere bilder enn jeg gjør. Noen som er med på en liten vandring i byen på lørdag formiddag eller noe slikt (hyl ut om andre tidspunkter passer bedre – jeg har tid når som helst), etterfulgt av oppvarming/tørking på kafé? Vet ikke hvor det er morsomst å gå – kanskje ned mot industriområdet på danmarksplass? Åpen for alle forslag. Yr.no melder sånn passe kjipt vær til helgen, men ikke monstrøse mengder regn. Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg kunne tenkt meg å være med på en liten runde iallfall Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Flott! Jeg vet ikke hvor det er mest/minst interessant – er med på det meste. Det er meldt bedre vær på lørdag enn søndag, så foreslår vi tar det på lørdag. Tidspunkt er jeg fleksibel på. Noen andre som vil hive seg på? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg hiver meg på om det ikke er noe 'viktigere' som dukker opp og været holder seg. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Om været holder seg som nå, altså styrtregn og motvind fra alle kanter? Flott med flere deltagere. Bare å komme med forslag til steder, jeg er uvitende innflytter (har riktignok bodd her noen år nå, men ...). Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg har muligens sjangs på søndag. Da er det også meld en regndråpe mindre enn på lørdag Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Yr - lørdag 1,7mm og søndag 23mm Tror jeg velger lørdag. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ser de endrer værvarslene for hvert sekund, tror jaggu jeg hadde tatt det litt på sparket slik været er nå.. Yr - lørdag 1,7mm og søndag 23mmTror jeg velger lørdag. Det er 1.7mm ved bystasjonen og 23mm i nygårdsparken ja Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Man har da værtett hus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå