BearThor Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hvis noen finner på noe gøy så stiller jeg opp Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Siden jeg er i militæret for tiden er jeg ganske låst. Er dog med når jeg har perm om det er noen andre som er ledig. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nå som et par ikke navngitte, unge kranglefanter ikke er like aktive lenger begynner det å bli interessant med et Bergenstreff for meg også. Opptatt familiefar som jeg er, trenger jeg dog et par ukers varsel. Noen som har lyst å ta et initiativ? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hehe. Jeg hadde gladelig vært med på det, men siden grønntjeneste tar over livet mitt fram til sommeren er det ikke lett for meg - utenom permene. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Stikk av, og etterpå går du i asyl i Tibet... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er fremdeles med... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Stikk av, og etterpå går du i asyl i Tibet... Det løser ikke akkurat problemet da. Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er sikkert mange spennende plasser i Tibet å ta bilder av da Sånn bortsett fra det, så skulle de bli aktuelt med et treff i Bergen en dag, så stiller eg, såfremt det passer såklart Lenke til kommentar
Con Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan vi ikke bare sette en dato da? Så kommer de som kan..? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva med nå på lørdag, ikke så altfor seint på dagen? Er meldt fint vær Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg hadde glatt vært med på den Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vi måtte nesten blitt en liten gjeng, så er det noen flere? Og, noen ønsker for sted? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ahh skulle ønske jeg hadde perm da. Lenke til kommentar
Con Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eifoerde oppi her er sikkert med^^ Skal gi han beskjed om jeg ser han før helgen. Og kjenner ett par andre som muligens henger seg på og. Må jo begynne ett sted Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er interessert, men er litt usikker på tilgjengeligheten på lørdag. Kommer tilbake til det i morgen kveld. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg er veldig interessert i et slikt treff, men har bursdag i dag. Siden jeg blir nitten, noe som er gammelt og impliserer at jeg snart får rynker, grått hår, visner henn og dør, tenkte jeg å drikke i ett hele helgen. Å komme til Bergen blir da et lite problem. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skjer det noe på denne fronten eller? Skal en tur til bergen i sommerferien, hadde vært kult å få truffet noen av dere akamere Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skjer det noe på denne fronten eller? Skal en tur til bergen i sommerferien, hadde vært kult å få truffet noen av dere akamere Når har du ferie....? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jeg er arbeidsledig, men tenkte å ta med meg dama, så det er snakk om de 2 mnd skoleelever har ferie ikke bestemt noen dato enda Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jeg er arbeidsledig, men tenkte å ta med meg dama, så det er snakk om de 2 mnd skoleelever har ferie ikke bestemt noen dato enda Ok, jeg er hjemme i ferien og kan godt bli med på litt "safari" Hvis der er andre som er interresert kan de bare hive seg på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå