emero Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har fri hele onsdagen, om noen har lyst til å slenge seg med å ta noen bilder. Men ikke fuglebilder, da jeg ikke har et eneste teleobjektiv Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Bare si hvor du vil møtes du gissan. Etter kl 1600, og etter kl 1700 tirsdag. Jeg tar gjerne fuglebilder med deg, siden jeg har vært såpass stor i kjeften med fuglebilder, er det på tide at du setter meg på plass. Jeg gleder meg allerede. flott. kan du imorgen? evtuelt onsdag? emero. når kan du? gi meg en lyd på mail [email protected] Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. Endret 16. juni 2008 av Gissan Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hmmm.. Det var kjipt. Passer det noen andre dager, GissGiss? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Hmmm.. Det var kjipt. Passer det noen andre dager, GissGiss? Nei, jeg reiser på onsdag, så da må det nok bli etter sommerferien. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har fri hele onsdagen, om noen har lyst til å slenge seg med å ta noen bilder. Men ikke fuglebilder, da jeg ikke har et eneste teleobjektiv Den er jeg kanskje med på. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. he he. Eg viste du kom til å trekke deg. Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. he he. Eg viste du kom til å trekke deg. Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst? Ser jo ikke ut til at det blir noe treff her anyway, så hva har jeg trukket meg fra? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. he he. Eg viste du kom til å trekke deg. Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst? Ser jo ikke ut til at det blir noe treff her anyway, så hva har jeg trukket meg fra? du har jo lenge snakket om at du vil møte noen i Bergen by, for å ta bilder. Nå har jeg sagt flere ganger at jeg er intressert i det, men du finner på dill og dall av ting som kommer i veien. Så det er vel selskapet det er noe i veien med? Jeg hadde iallefall stilt opp. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. he he. Eg viste du kom til å trekke deg. Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst? Ser jo ikke ut til at det blir noe treff her anyway, så hva har jeg trukket meg fra? du har jo lenge snakket om at du vil møte noen i Bergen by, for å ta bilder. Nå har jeg sagt flere ganger at jeg er intressert i det, men du finner på dill og dall av ting som kommer i veien. Så det er vel selskapet det er noe i veien med? Jeg hadde iallefall stilt opp. Jeg har aldri sagt at jeg er superinteressert i et møte i byn. Om du tror det ligger noe mer bak at jeg ikke har tid for å ta møtet nå, på én dags varsel, så får du heller tro det. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg tror ingenting. men håper vi kan samles en gjeng en dag. jeg spanderer en pils på deg, og regner med at vi kan begrave alle gamle tvister en gang for alle. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har fri store deler av sommeren, så en eller annen dag bør vi klare å samle et par fotointeresserte i Bergen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg tror ingenting. men håper vi kan samles en gjeng en dag. jeg spanderer en pils på deg, og regner med at vi kan begrave alle gamle tvister en gang for alle. Gissan er mindreårig (16!) (Jeg er 18, har vi en date? ) Jeg har fri store deler av sommeren, så en eller annen dag bør vi klare å samle et par fotointeresserte i Bergen. Samme her, er enig. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Enig! Det må vi få til. Er du homo P1ndy? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvordan vet du at jeg er en gutt? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det fremgår da klart av avateren din, vel? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så etter din mening viser din avatar at du er et pinnsvin eller noe? Sexy! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Nei, men alle ser at det der ikke er Jack Bauer med nisselue. Uansett så har du også lagt inn et selvportrett (forøvrig med en etterbehandling av høyeste klasse) på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=188329 Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ikke la denne tråden dø, da. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ok. da har jeg forhindret denne tråden med å dø, foreløpig... er det noe som helst interesse for en liten førjulstur på fløyen eller et annet "spennende sted" å ta bilder? noen forslag, eller rettere sagt noen interesserte. John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå