gorpium Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har fri i morgen og kunne tenke seg en tur ut å ta bilder av fugler? Regner med det er i forhold til det nye glasset ditt - som du ikke har fått ennå. Tenkt på en annen dag? I morgen kanskje, eller skal du bruke mye selvstendig tid på å teste ut objektivet? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Tenkte mer på i dag, 12. juni.. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har eksamen på fredag og jeg kan heller ikke i helgen. Skal til Asker som fotograf på NM i speiding. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tenkte mer på i dag, 12. juni.. Aha! Hvor pleier du å gå? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Tenkte mer på i dag, 12. juni.. Aha! Hvor pleier du å gå? Henta objektivet nå. Makan til 2.5kg med rått glass har jeg aldri sett før.. Klokkarvannet i Fana er mye brukt, Kalandsvannet også. Ellers henger jeg også en del ute på Os. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kan jo være en ide å bli enig om ett tema man kan ha for det aktuelle treffet, hjelper muligens på valgest kval når det gjelder location... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg venter på idéer til tema, utenom fugler og dyr, for det er allerede foreslått! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg venter på idéer til tema, utenom fugler og dyr, for det er allerede foreslått! Slenger noen til_ Rust, landskap, dyr, macro, handlinger, fare, gøy, luft, levende, fart, teknologi, forurensing, støy, bygninger, glede, natur, trend\mote, retro osv osv osv Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg stiller opp 100% sikkert. Når blir det? Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vil du ikkje ha med meg gissan? Talk to me ;:-.) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Vil du ikkje ha med meg gissan? Talk to me ;:-.) Har vært vekke i helgen og jeg reiser på onsdag, så med mindre møtet blir i morgen eller tirsdag blir nok jeg neppe å se på et eneste fototreff, ihvertfall ikke før rundt 25. august. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 *Rekker opp hånden for å vise at jeg deltar på aktuelle dager for Gissan* Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hehe.. Hadde tenkt meg på en fototur og fotografere fugler en av dagene i uken, man, tirs eller ons - hvis noen vil slå følge så er det jo helt konge! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hehe.. Hadde tenkt meg på en fototur og fotografere fugler en av dagene i uken, man, tirs eller ons - hvis noen vil slå følge så er det jo helt konge! Midt i sentrum da? når kl ca? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hehe, nei, ikke i sentrum. Jeg hadde tenkt meg en tur til et av de mindre vannene som finnes i Bergen - da det er lite fugler å se akkurat midt i sentrum. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor ikke sentrum? I sentrum er det masse fugler, og de kommer fort hvis du gir dem mat. Etter min mening er sentrum et perfekt sted å begynne. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hehe, nei, ikke i sentrum. Jeg hadde tenkt meg en tur til et av de mindre vannene som finnes i Bergen - da det er lite fugler å se akkurat midt i sentrum. Hvor lenge har du bodd i Bergen egentlig? Rikelig med fugler på Torget og Festplassen - dog oftest ikke mer enn tre arter, men bilder kan komme frem likevel. Hvorfor ikke sentrum? I sentrum er det masse fugler, og de kommer fort hvis du gir dem mat. Etter min mening er sentrum et perfekt sted å begynne. Jeg har ikke noe imot å møtes i sentrum. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor ikke sentrum? I sentrum er det masse fugler, og de kommer fort hvis du gir dem mat. Etter min mening er sentrum et perfekt sted å begynne. Duer og gråspurv står ikke på menyen. Jeg har ikke noe imot å møtes i sentrum. Jeg har. Og de som vil møtes i sentrum får gjøre det - jeg skal ikke dit. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvorfor ikke sentrum? I sentrum er det masse fugler, og de kommer fort hvis du gir dem mat. Etter min mening er sentrum et perfekt sted å begynne. Duer og gråspurv står ikke på menyen. Jeg har ikke noe imot å møtes i sentrum. Jeg har. Og de som vil møtes i sentrum får gjøre det - jeg skal ikke dit. Bare si hvor du vil møtes du gissan. Etter kl 1600, og etter kl 1700 tirsdag. Jeg tar gjerne fuglebilder med deg, siden jeg har vært såpass stor i kjeften med fuglebilder, er det på tide at du setter meg på plass. Om du vil ta andre bilder, er jeg gjerne med på det. Fugl har jeg ikkje mye erfaring med, men å ta gatefoto har jeg derimot litt mer erfaring med. Eller finne egne ting fra gatemiljø. Håper du har tid. Gleder meg stort.! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Bare si hvor du vil møtes du gissan. Etter kl 1600, og etter kl 1700 tirsdag. Jeg tar gjerne fuglebilder med deg, siden jeg har vært såpass stor i kjeften med fuglebilder, er det på tide at du setter meg på plass. Jeg gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå