Gissan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Ok, vi må få på plass noe nå snart. Mange er interessert, men det er en del ting vi må avklare først. 1. HVA skal vi fotografere? 2. HVOR skal vi gå? Selv er det fugler som står høyest på ønskelisten, men det er nok ikke alle som er tilfreds med det. Hva med studio, hvis det er mulig? Kom igjen da folkens!! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kunne godt tenkt å vært med, men ville nok ikke tatt med kamera. Kan forsåvidt stå modell for de som vil ta bilder av kampsport etc Lenke til kommentar
Con Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kunne godt tenkt meg å være med på noe sånt. Er veldig fersk, så litt tips og triks fra mer erfarne hadde vært topp:) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Seriøst. Hvor kan vi møtes og hva kan vi fotografere? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Garage. I kveld. Så tar alle bilder av smukke meg. Lenke til kommentar
Con Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spørs vel litt hva man liker å fotografere. Men har jo steder som lysekloster, gamle nedlagte fabrikker, mye bra steder utover sotra/øygarden, osv... Eventuelt treff på fløyen? For så å ta ett felles fotosafari innover i skogen der..? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er med på det meste. Finner alltid noe å fotografere om fotografen har det rette øyet. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fløien er ett nydelig sted hvis fint vær (og ellers egentlig), og det er det nå. Veldig fint vær. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fløien er ett nydelig sted hvis fint vær (og ellers egentlig), og det er det nå. Veldig fint vær. Jeg støtter den. Lenke til kommentar
emero Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Snakk med Kristian Haugland om fotografering av Aikido om du liker kampsport bilder. Er sikker på han kunne tenke seg mer publisering av sporten, og det er en idrett med masse flotte kast og annet som utgjør flotte motiver. Gorpium, bli med på fotorusletur snart? Er stadig rundt i byen og knipser uansett, så kunne tenke meg å se hva du gjør. Endret 3. juni 2008 av emero Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg er med emero! Du kan jo slenge meg til msn, så kan vi avtale noe. Endret 4. juni 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Vi må få igang noe ja. Har dere forslag til hva vi kan fotografere? Selv fotograferer jeg bare fugler, men det er nok ikke alle som liker det. Ellers tar jeg bilder av det meste. Endret 9. juni 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva med å bare treffes på fløyen og ta det derfra? Er vel mye bra motiver innover der? Jeg kan ta med meg en fotogen lillebror til å ta seg av de ville sprellene Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har fri i morgen og kunne tenke seg en tur ut å ta bilder av fugler? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Shut up brutter'n. Du vet at du aldri får låne TUTEN min uansett! Endret 11. juni 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 sry folkens, jeg var nok mer opptatt av qotsa og foo fighters på koengen .. flere som var der Jeg er muligens med på treff, men jeg må sitte å vente til dere setter en dag og da se om det passer for meg :p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå