Petteram Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det slo meg litt i dag da jeg kjørte langs Bryggen at der kan man fotografere alle slags stilarter. Brygge - båtliv Arkitektur Street og et lite utvalg med fugler. Man skal dermed ikke så langt avgårde eller mange plasser for å finne motiver. Bare en tanke..... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Det slo meg litt i dag da jeg kjørte langs Bryggen at der kan man fotografere alle slags stilarter. Brygge - båtliv Arkitektur Street og et lite utvalg med fugler. Man skal dermed ikke så langt avgårde eller mange plasser for å finne motiver. Bare en tanke..... Høres bra ut for meg! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan nevne at jeg liker best portretter, men tar bilder av alt... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Kan nevne at jeg liker best portretter, men tar bilder av alt... Da er jo studio en klar fordel. Noen som har noen idéer om hvordan vi kan ordne det? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Kan nevne at jeg liker best portretter, men tar bilder av alt... Hva med Gateportretter? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hvis det er lyst og fint ute er det jo null problem å ta knall portrett berre med refleksskjerm. Liker best å fortografere nakne digge damer og av og til småstein. Edit: Men er veldig for å utnytte det fine været vi har hatt i det siste. Endret 10. april 2008 av KimNK Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Liker best å fortografere nakne digge damer og av og til småstein. Det er vel dårlig med førstnevnte på Torgalmenningen Edit: Men er veldig for å utnytte det fine været vi har hatt i det siste. Så det er hos dere godværet er! Tom Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Edit: Men er veldig for å utnytte det fine været vi har hatt i det siste. Så det er hos dere godværet er! Faktisk, Tom, så er det det.. Og det ser ikke akkurat dårlig ut fremover heller.. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ja hvorfor ikke, hvis jeg har tid og anledning er jeg gjerne med. alltid kjekt å treffe andre med tilsvarende avvik som meg selv. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er fortsatt med jeg! Trodde nesten det hadde blitt arrangert ett treff siden sist jeg skrev her =P Jeg tar som oftest bilder av det meste jeg kommer over som kan taas bilde av så jeg er åpen for det meste Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kan nevne at jeg liker best portretter, men tar bilder av alt... Hva med Gateportretter? Hvordan går du frem for å ta disse portrettene? Hva er åpningsreplikken din og hva sier du underveis? Har aversjon mot å stoppe folk på gaten eller åpenlyst ta bilder av ukjente. Må trene på dette. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ohoy! Dette vil jeg være med på! Henger meg også på dette med åpningsreplikken, nydelige bilder forresten! Lenke til kommentar
emero Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kan høre om vi kan snappe studio på Verftet. Finn en dato og tid etter butikktid, så er jeg med jeg. Sol, pils og kamera er noe av det beste som er, men da vi er i Bergen, skal jeg nøye med med bare kamera. Ellers er tematurer ganske gøy. Få et temaord og fange det man forbinder med det. Kanskje noe å tenke på en gang? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bare kamera ??? Vi kan da vitterlig ta med solen også. Det er jo helt nydelig for tiden. Pils derimot blir det vel gjerne litt mindre av siden enkelte er under 18. Men det hadde ikke vært meg imot med en utehansa. Bare synd de fotografiske evnene (som ikke er så alt for store i utgangspunktet) synker med økt inntak av øl. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bare kamera ???Vi kan da vitterlig ta med solen også. Det er jo helt nydelig for tiden. Pils derimot blir det vel gjerne litt mindre av siden enkelte er under 18. Men det hadde ikke vært meg imot med en utehansa. Bare synd de fotografiske evnene (som ikke er så alt for store i utgangspunktet) synker med økt inntak av øl. Mvh, Beej80 Bilder først - så pils (eller Cola) og bildekritikk. Ikke det at pils fristet etter treffen vi hadde i Oslo forrige lørdag. Da var mer på plass med varm kakao e.l. Tom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lørdag? Søndag? Finvær, finvær! Utepils/Cola etterpå er must. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bare synd de fotografiske evnene (som ikke er så alt for store i utgangspunktet) synker med økt inntak av øl. Mvh, Beej80 Merkelig... Jeg synes alltid at bildene er bedre hvis jeg redigerer dem etter et halvt dusin små brune, men kanskje det er før jeg blir edru igjen Lenke til kommentar
andm Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Det hadde vært flott om det skjedde noe nå snart. Er det noen som vil ta styring og planlegge litt? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette kan bli kult =) Noen må vel bare ta tak og sørge for at det blir noe av? Lenke til kommentar
Bergensiana Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg også vil gjerne være med på et slikt treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå