Mrs.Riot Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det kommer jo så mye om på været vis vi skal ta bilder ute. Men likte de ideene som kom nå. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hørt om et eller annet sted hvor man kunne låne studeo gratis. Et eller annet kristen klubb eller noe. Skal se om jeg finner det. EDIT: Levende Ord ute i fjøsanger tror jeg. Litt skeptisk til av vi kan dra dit. Må vel være medlem for at det skal være gratis. Endret 9. mars 2008 av Håkki Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nøyaktig hvorledes det hele foregår er ikke så viktig for meg. Hvis det ikke blir noe opplegg innen den 24., kan jeg ikke møte. jeg er med og :-) Hva med noen utfordringer? ta de beste bybildene? gjøre kjedelige situasjoner spennende? Bergen skal få kjørt seg om 10+ fotografer går rundt sammtidig. Når dato blir deT? Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Sikkert bare til å komme med forslag, er ledig nesten når som helst nå i påsken =) Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ble det aldri noe av? hørtes spenennde ut Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hvis dette ikkje har vore avvikla endå kan det hende eg sleng meg på. Endret 26. mars 2008 av KimNK Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Høres veldig spennende ut da, jeg er gjerne med hvis jeg har sjans når dere skal ha det Jeg har forresten lite peiling på foto og er helt nybegynner. Nettopp kjøpt meg et Pentax K100 kamera. Greit om jeg er med allikevel? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har forresten lite peiling på foto og er helt nybegynner. Nettopp kjøpt meg et Pentax K100 kamera. Greit om jeg er med allikevel? Jaha! Alle er velkomne, proffer som amatører, store som små. Ingen skal ekskluderes slik det er gjort på enkelte andre treff. Vi har ikke treffes enda, så det er muligheter for alle! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Studioet til Levende Ord er ræva. Då skal eg heller sjå om vi kanskje kan få ordna eit lån av studioet vårt eit par timar. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Studioet til Levende Ord er ræva. Då skal eg heller sjå om vi kanskje kan få ordna eit lån av studioet vårt eit par timar. Koster det mye da? Vi er blitt ganske mange nå! Hva med å avtale et møtested / tid? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Må berre få sagt at det ikkje er sikkert at det går. Er temmeleg travelt her oppe for tida så det er mykje opptatt, men eg skal sjå kva eg får til. Endret 27. mars 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Må berre få sagt at det ikkje er sikkert at det går. Er temmeleg travelt her oppe for tida så det er mykje opptatt, men eg skal sjå kva eg får til. Høres bra ut. Gi meg en lyd når du vet noe mer da. Lenke til kommentar
gormley Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi holder på med det samme på Flickr óg. Altså fototreff i Bergen. http://www.flickr.com/groups/bergen Hvis dette blir noe av, hadde det vært kjekt om dere som er på Flickr i tillegg hadde annonsert treffet på gruppen. Da vil nok flere hive seg på. Kan hende jeg er med. Hvis jeg husker det. Det er litt vanskelig å følge med på disse forumtrådene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er med jeg!... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jaha! Alle er velkomne, proffer som amatører, store som små. Ingen skal ekskluderes slik det er gjort på enkelte andre treff. Det er vel bare et sted at de foretok en utsiling av deltakerene, og det førte vel til en del sterke reaksjoner. Slikt er selvfølgelig ikke akseptabelt. Hvis en gruppe her på forumet finner på noe slik igjen bør moderatorene øyeblikkelig stenge den tråden og alle deres andre tråder fram til den ansvarlige for utstøtingen er fratatt all makt. Her på Haugalandet er alle velkomne, og vi hadde faktisk på vårt første treff besøk fra Siddisland. Det betyr at takhøyden er stor på Haugalandet, for de som kjenner siddiser vet jo at ...... Endret 4. april 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er garantert med om det ikke er noe annet som kommer i veien. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sitter ihvertfall spent og venter Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skriv meg opp på den listen. Skal gjøre hva jeg kan for å bli med. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Hei! Interessen er nå blitt enormt høy! Høres bra ut! Hva med at vi kommer med noen innspill alle sammen? Selv driver jeg mest med fuglefotografering, så jeg er ikke helt "inni" det der med landskap og studio og greier. Så. Alle som har forslag til HVA vi kan gjøre, så får vi orden på det først. Så kan vi avtale møtetid / sted etterpå. Høres det ut som en plan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå