Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hva som helst? Kan vi kaste deg uti vannet til endene så du kan være mat for endene/duene i nygårsparken? Endret 7. oktober 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva som helst? Kan vi kaste deg uti vannet til endene så du kan være mat for endene/duene i nygårsparken? Nesten hva som helst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kaldt vann er kaldt. Jeg vil ikke bli kald. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fint å se at det endelig har begynt å skje noe i bergen også. Men må bare si at de to neste stipulerte datoene passet utrolig dårlig, og det finner jeg dødelig urettferdig. 11. forbeholdt familietragedie (selskap) i forbindelse med min forestående åremålsdag. 18. guttetur i bergsdalen (tror vi blir hele 2 stykker). så med mindre folk har lyst på en tur til bergsdalen lørdagen, må jeg nok glimre med mitt fravær denne gangen også. her oppe har høsten dessverre kommet litt lengre enn i byen og bladene har stort sett falt av trærne. Enig med deg på den! Søndagen passer meg dårlig, men lørdags ettermiddag ville vært mye bedre for min del hvertfal! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg kunne gjerne ha blitt med på fototreff. Og denne helgen passer veldig godt for meg. Håper bare regnet gir seg. Nordnes passer veldig godt, digger bebyggelsen der! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg stemmer for en tur innom Nygårdsparken. I disse høstdager er det stedet gull. God idé. Hvor lang tid ser du for deg at det er verdt å bruke der? Dvs bør vi møtes i parken og satse på å bli der, eller bare gå innom som en del av en runde? Ellers hyggelig å se at mange er interesserte! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg stemmer for en tur innom Nygårdsparken. I disse høstdager er det stedet gull. God idé. Hvor lang tid ser du for deg at det er verdt å bruke der? Dvs bør vi møtes i parken og satse på å bli der, eller bare gå innom som en del av en runde? Ellers hyggelig å se at mange er interesserte! er søndag den 11. spikret eller er det mulig å lure folk ut lørdag 10 isteden, for da har jeg mulighet til å unnslippe hjemmets klamme hule... høstløv og rustne sprøytespisser i nygårdsparken høres fint ut... Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 er søndag den 11. spikret eller er det mulig å lure folk ut lørdag 10 isteden, for da har jeg mulighet til å unnslippe hjemmets klamme hule... høstløv og rustne sprøytespisser i nygårdsparken høres fint ut... Været ser også bedre ut på lørdag enn søndag Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Lørdag er bra for min del. Været er til og med på vår side denne dagen! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes det er litt uheldig å endre dato nå, mtp de som allerede har satt av søndagen i kalenderen. Men det er jo bare min mening, og trenger ikke bety stort. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 nygårdsparken er grei. Da har jeg bare 10sek gange. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 nygårdsparken er grei.Da har jeg bare 10sek gange. Narkoman? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg synes det er litt uheldig å endre dato nå, mtp de som allerede har satt av søndagen i kalenderen. Enig. Det er dumt å endre nå med mindre alle "påmeldte" kan på lørdagen. For min del passer det tilfeldigvis begge dagene denne helgen. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 nygårdsparken er grei.Da har jeg bare 10sek gange. Narkoman? nope. Nær beboer Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ligger i nicket ditt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 For meg passer det best søndagen, og synes egentlig vi skal holde oss til den datoen, men om det tilfeldigvis passer for alle andre, og det blir bytta, så får jeg heller akseptere det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 SØNDAGSØNDAGSØNDAGSØNDAGSØNDAGSØNDAGSØNDAGSØNDAGKANVIIKKEVÆRESÅSNILLÅTADETPÅSØNDAGVÆÆÆÆÆÆÆ SÅSNILL? Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 For meg passer begge, det kommer egentlig bare an på hvor vanntette dere er: Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Foreslår at vi holder oss til søndag når flere som allerede er «påmeldt» kun har tid den dagen. Kjipt om været slår feil, men hvis man bor i Bergen uten å tåle litt vann må livet generelt være tungt, så vi våger oss vel ut? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Joda, sist meg og Inc tok bilder sammen var paraplyen pent plassert i venstre hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå