Euklid Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var synd. Været er mildt sagt ikke på vår side i dag (aldri prøv å arrangere noe utendørs i Bergen i september ...). Med mindre været letter opp i løpet av en times tid er det på kanten til sært å rusle rundt ute med kamera. Jeg kommer til å ta en tur til byen uansett, men det blir med blå (dvs vanntett) jakke. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvordan gikk dette da? Lenke til kommentar
PiratStian Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hvordan gikk dette da? Det ble et hyggelig lite pentax-treff (alle andre er vel redd for litt vann?) Endret 26. september 2009 av PiratStian Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Mangen Pentaxbilder da altså.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hehe kjipt med været ja. Jeg var trygt inni varmen på en bryllupsmesse og tok bilder av catwalk. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 I håp om å øke oppmøte noe foreslår jeg at vi begynner å planlegge neste treff allerede nå. Vil dere ha treff på kveldstid ukedager eller i helger? Nevn gjerne datoer som passer spesielt dårlig. Ser for meg at vi kan ha neste treff om ca to-tre uker, si mellom 9. og 18. oktober. I noenlunde tråd med det du hadde tenkt, arnold_layne? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, det var noe sånt jeg tenkte. På kort varsel passer det best på ukedager, men hvis vi blir enige om en dato allerede nå kan jeg nok få reservert noen timer en helg også. I så fall er det søndag som vanligvis passer best for meg. Hva med søndag 11. eller 18. oktober? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, søndager passer best for min del også Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Begge søndager er ok for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Har ingen planer noen av de søndagene, så jeg er sikkert med Er ganske greit å arrangere på en søndag, for de er så kjedelige uansett. Endret 27. september 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg klarer ikke å se så langt frem i tid, men jeg er med om ikke annet. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ingen innsigelser foreløbig er bra. Det er vanskelig å spå noe om hvordan været er i Bergen i oktober. (Feil. Det er lett! Det blir regn.) Kan jeg foreslå at vi går for 11. oktober, og om været skulle slå seg helt vrang den dagen har vi søndagen etter som backup? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Greit for meg. Da haker jeg av den 11. i kalenderen (men kan ikke love at 18. blir stående åpen). Lenke til kommentar
Palme Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Den er jeg med på! *notere* Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da begynner det å nærme seg. Innspill til oppmøtested, tid og rute har vært litt begrensede, kan vi si den blå steinen kl 1? Ett alternativ er å gå utover Nordnes via universitetsbygningene, den røde kirken (hva heter den igjen?) etc. Er lett med på andre alternativer også. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Høres greit ut for meg. Nå vet jeg ikke hvor lang tid det man bruker på hvert sted, men det blir kanskje litt mye å rekke over? Alternativet er jo å dele opp forslagene dine på to forskjellige treff. Altså Nygårdshøyden/Møllenpris på et treff og Nordnes/Nøstet på et annet. Men dersom vi slipper opp for motiver fort kan man jo bare slå dem sammen på sparket også. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg stemmer for en tur innom Nygårdsparken. I disse høstdager er det stedet gull. Endret 7. oktober 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er nok på Geilo denne søndagen Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fint å se at det endelig har begynt å skje noe i bergen også. Men må bare si at de to neste stipulerte datoene passet utrolig dårlig, og det finner jeg dødelig urettferdig. 11. forbeholdt familietragedie (selskap) i forbindelse med min forestående åremålsdag. 18. guttetur i bergsdalen (tror vi blir hele 2 stykker). så med mindre folk har lyst på en tur til bergsdalen lørdagen, må jeg nok glimre med mitt fravær denne gangen også. her oppe har høsten dessverre kommet litt lengre enn i byen og bladene har stort sett falt av trærne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Oi, tiden har gått litt fort. Pluteslig er det snart tid for treff. Synes Nordnes eller Nygårdsparken høres mest fristende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå