Gå til innhold

Fototreff i Bergen?

Gissan

Anbefalte innlegg

Det var synd. Været er mildt sagt ikke på vår side i dag (aldri prøv å arrangere noe utendørs i Bergen i september ...). Med mindre været letter opp i løpet av en times tid er det på kanten til sært å rusle rundt ute med kamera.

Jeg kommer til å ta en tur til byen uansett, men det blir med blå (dvs vanntett) jakke.

Videoannonse
Annonse

I håp om å øke oppmøte noe foreslår jeg at vi begynner å planlegge neste treff allerede nå. Vil dere ha treff på kveldstid ukedager eller i helger? Nevn gjerne datoer som passer spesielt dårlig.

Ser for meg at vi kan ha neste treff om ca to-tre uker, si mellom 9. og 18. oktober. I noenlunde tråd med det du hadde tenkt, arnold_layne?

• 2 uker senere...

Høres greit ut for meg. Nå vet jeg ikke hvor lang tid det man bruker på hvert sted, men det blir kanskje litt mye å rekke over? Alternativet er jo å dele opp forslagene dine på to forskjellige treff. Altså Nygårdshøyden/Møllenpris på et treff og Nordnes/Nøstet på et annet. Men dersom vi slipper opp for motiver fort kan man jo bare slå dem sammen på sparket også.

Fint å se at det endelig har begynt å skje noe i bergen også. Men må bare si at de to neste stipulerte datoene passet utrolig dårlig, og det finner jeg dødelig urettferdig.

11. forbeholdt familietragedie (selskap) i forbindelse med min forestående åremålsdag.

18. guttetur i bergsdalen (tror vi blir hele 2 stykker).

så med mindre folk har lyst på en tur til bergsdalen lørdagen, må jeg nok glimre med mitt fravær denne gangen også. her oppe har høsten dessverre kommet litt lengre enn i byen og bladene har stort sett falt av trærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...