Gå til innhold

Fototreff i Bergen?


Gissan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. :)

 

EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. :)

 

he he. Eg viste du kom til å trekke deg.

 

Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst?

Ser jo ikke ut til at det blir noe treff her anyway, så hva har jeg trukket meg fra?

Lenke til kommentar
Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. :)

 

EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. :)

 

he he. Eg viste du kom til å trekke deg.

 

Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst?

Ser jo ikke ut til at det blir noe treff her anyway, så hva har jeg trukket meg fra?

 

du har jo lenge snakket om at du vil møte noen i Bergen by, for å ta bilder. Nå har jeg sagt flere ganger at jeg er intressert i det, men du finner på dill og dall av ting som kommer i veien.

 

Så det er vel selskapet det er noe i veien med?

 

Jeg hadde iallefall stilt opp.

Lenke til kommentar
Ferdig tidlig på skolen i morgen, så jeg skal en tur på hytten og se om jeg finner noen havørner. :)

 

EDIT: Ergo, kan jeg ikke bli med på et eventuelt treff. :)

 

he he. Eg viste du kom til å trekke deg.

 

Vel vel, vi får ha det til gode. Andre som har lyst?

Ser jo ikke ut til at det blir noe treff her anyway, så hva har jeg trukket meg fra?

 

du har jo lenge snakket om at du vil møte noen i Bergen by, for å ta bilder. Nå har jeg sagt flere ganger at jeg er intressert i det, men du finner på dill og dall av ting som kommer i veien.

 

Så det er vel selskapet det er noe i veien med?

 

Jeg hadde iallefall stilt opp.

Jeg har aldri sagt at jeg er superinteressert i et møte i byn. Om du tror det ligger noe mer bak at jeg ikke har tid for å ta møtet nå, på én dags varsel, så får du heller tro det.

Lenke til kommentar
jeg tror ingenting. men håper vi kan samles en gjeng en dag. jeg spanderer en pils på deg, og regner med at vi kan begrave alle gamle tvister en gang for alle.

Gissan er mindreårig (16!) :D

(Jeg er 18, har vi en date? ;))

 

 

 

Jeg har fri store deler av sommeren, så en eller annen dag bør vi klare å samle et par fotointeresserte i Bergen.

Samme her, er enig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...